Thursday 22 May 2014

First haircut 變了光頭仔!

艾利絲最近好忙好多blog想寫但無時間, 但呢篇就想快啲寫呢!

包包其實啲頭髮生得幾靚架,又唔太厚唔太薄,個髮型都唔錯架!但頭髮愈來愈長,掂到耳仔啦,包包又怕熱,所以剛過去的星期日決定帶佢去剪頭髮。

papa話點都要試下做光頭仔喎,而且夏天仲有三四個月有排熱,所以決定剃晒佢,做一次光頭仔啦!

包包入到salon好好奇!髮型師話佢一定喊喎,所以要我抱住佢就咁剪。包包就係咁二嬲條毛巾!



莫講話包包未ready, 其實我都未架,一黎就剃啦…


個樣好唔高興!又好緊張咁!



有點掙扎但可以接受。睇返video包包個樣好慘咁,我估佢其實好想喊,忍住忍住咁!


5分鐘左右就完成啦!
拍手,拍手!
包包係無喊到嘅!
連髮型師都讚話好少bb剪髮唔喊架!


好清爽呀!(但仲係扁扁咀唔多高興,心裡面一定話mama都唔知攪咩嘅!)

剪髮前後:

返到屋企包包明顯輕鬆左,舒服左,我覺得佢仲無之前咁易忟呢!

雖然無咁靚仔,但都幾可愛吖!係咪?

22 comments:

  1. I have made O chai cut his hair too!!! Bold head is quite cute actually!

    ReplyDelete
  2. 光頭包包好可愛呀......^^

    ReplyDelete
  3. 包包之前係斯文型, 而家係可愛型~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢出世前我想佢行型男路線架 :p

      Delete
  4. 包包頭仔圓碌碌, 都好襯光頭仔呀! 好可愛! 長髮反而冇咁BB呢~

    ReplyDelete
  5. super cute ar
    我其實鍾情光頭bb架, 感覺bb好多
    包包好堅強, 睇得出佢好唔開心, 但冇喊, 好叻仔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀好叻叻,希望以後剪髮都唔喊啦!

      Delete
  6. 包包好可愛呀,剪左好清爽添 ^v^
    哎呀....我今個星期日都會同巨龍去剃第二次頭髮,好唔捨得呀,我覺得有頭髮靚仔d,不過想巨龍再生出來的頭髮多d好d,不捨都冇計了><""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔捨得架,不過佢剪完真係爽好多!

      Delete
  7. 我覺得...........包包真係好可愛好靚仔呀......................ee好想錫啖你....

    ReplyDelete
  8. 做咗光頭仔都一樣咁可愛呀﹗
    我就係唔捨得,所以一直唔忍心同燒腩仔剃光頭,每次都係叫公公幫佢剪短就算,不過佢個頭真係又多又厚,睇見都feel到佢好熱

    ReplyDelete
  9. 包包剃咗頭髮依然好可愛!
    包包唔喊好叻叻呀!比著係我個仔一定喊到拆天!

    ReplyDelete
  10. 好可愛呀!包包真係肥美到爆!
    我未試過同bb 去 salon 剪,不過包包好叻呀!

    ReplyDelete
  11. 我覺得好型仔WOR~ 夏天一流呀~

    ReplyDelete
  12. 包包剪完頭髮都仲多頭髮過瞕瞕喎,哈哈

    ReplyDelete
  13. 光頭包包一樣咁得意!

    ReplyDelete
  14. 一樣咁可愛,特別係咬唇時^_^

    ReplyDelete