Tuesday 18 February 2014

米糊初體驗

尋晚包包唔知做咩飲剩一半奶,成三安半,我心血來潮不如用剩左嘅奶整米糊佢試下!

包包已經五個半月大,係時候可以試下!

我其實未準備好畀固體佢食,所以只係用左雀巢寄黎嘅試食裝。原來一包仔整出來都幾大碗喎!


因為包包個樣真係好得意所以今日即刻blog




哈哈,食左幾啖無食啦。好似唔太習慣,又唔太鍾意呢。。。而且未係好識吞。

後來佢poo poo,可能之前肚仔唔舒服,poo poo後沖返3安畀佢飲晒,真係好嬲又好笑!

19 comments:

  1. 好得意! 我都打算呢個星期六俾佢試下, 下星期返私家打六個月針, 再下星期又返健康院都唔試得, 早D呢個星期試左, 有咩唔明等返健康院可以問姑娘~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我本身都無諗住咁快試,不過健康院姑娘都話五個幾月可以開始試,希望包包食得ok啦

      Delete
  2. 我anki 都無點食米糊。我成日覺好熱氣

    ReplyDelete
  3. 好cute ar, last 一張相個樣好似超唔想食甘,haha

    ReplyDelete
  4. 時間過得太快了.... 咁快包包就可以食糊仔了!

    ReplyDelete
  5. 包包試新野個表情好可愛呀,第一張相好陶醉咁,最後一張就好難為咁 Xd
    雀巢應該好味架,果時我沖都覺得香(不過我最終就畀Healthly Time)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我試過真係幾香!不過可能杰得濟!

      Delete
  6. 包包個樣好得意呀!好多 BB 初初都係食好少,唔識食,不過好快就食得好好㗎啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,餵左幾次,都係食幾啖就停呀

      Delete
  7. 包包真係好得意~~~
    慢慢佢就會習慣...可能仲愛上hehe~~
    朗朗又係poo poo完特別好胃口架~~wakakakakaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,但佢好似無咩興趣咁,食幾啖就唔食!

      Delete
  8. 其實4個月已經可以比佢試食,初試一匙至二匙,但要開杰d, 因為唔識食一定吐出來,加上口水,就會變'禧' ,所以好難餵,吐出來再餵,食多幾次就識食,另外6個月可以煲粥仔,當然bb 要識吞糊仔先啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要杰啲??但人地又話一開始唔好太杰,怕bb消化唔好嘅?!

      Delete
    2. 錦當然唔好太杰,但都唔好水禁' 禧 ' ,我見你開得好'禧' 喎 ? 因為杰飽吐d , bb識食可以代一餐奶……但份量都唔可以太多……

      Delete
    3. 係啊,第一次開所以稀啲,慢慢會加杰啲,怕bb消化唔好

      Delete
  9. 不過米糊真係有點熱氣,但我囝囝大愛

    ReplyDelete