Monday 10 February 2014

2014 my birthday

一月27日係艾利絲生日,屋企人多,由細到大媽咪都無同我慶祝生日,所以我都唔太重視自己生日,年年都照返工。今年都一樣。為了唔想回家時包包訓左,我甚至唔想出街食飯!

後來老公話喺元朗食,生日點都要慶祝下,食完返屋企包包仲未訓我先去食呢!

Lam Tei Grill (元朗)
地址 :元朗安良里7號寶益樓地下5號鋪
電話 :2944 6922
網址 :http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=96327

呢間餐廳喺屯門有點名氣,依家元朗開左分店。雖然係monday但都full house !

不過,我覺得普普通通。。。

parma ham with melon, 賣相同味道都是一般,parma ham食得出唔係貴野

餐湯面包正常ok

foie gras risotto, 好味,但相信呢個好難唔好食

steak, 要左特級肉眼扒,五成熟都韌,失望!

老公特別order嘅心太軟,幾好味
不過個birthday 牌係美心個birthday 牌囉!

老公有問我想食咩蛋糕,但我個答案係唔想食,哈哈!因為依家每月都會買蛋糕畀包包,加埋朋友家人生日,一個月食成兩三次蛋糕架!對唔好甜嘅我真係有啲濟!!

我話個quota 留畀包包。。。又係包包。。。我嘅人生真係咩都係個仔!!

返家後即刻抱住個仔黎錫!



有左自己小朋友真的好少去食好野,好在有啲friends 帶我去見識下!

Fofo by el Willy (中環)
地址 :中環威靈頓街2-8號M88 20樓
電話 :2900 2009
網址 :http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=41798


啲野好好味呀,全部食物都係貴價野,煮得又有心思!!不過個價錢仲靚,哈哈!

最後仲有zoe嘅birthday cake , hazelnut nut cake, 唔甜好好味呀!


第一年以媽媽身份過生日,雖然係簡單到不得了,但有愛我嘅老公同可愛嘅仔仔在身邊已十分幸福!

生日願望係人人都健康快樂!

21 comments:

  1. happy birthday ar bao ma
    你嘅心情, 同樣係黏身族嘅我好明白,哈
    呢任何嘢任何節日, 都變得冇所謂, 眼中只有仔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,眼中只有個仔,已經無左自己啦

      Delete
  2. happy B'day to 艾利絲~~~~~~~
    身體健康, 愈來愈靚, 包包同包爸錫哂你~
    好認同你話有左小朋友食小左好多好野呀...
    尤其同埋佢地出街更加唔駛諗住慢慢嘆,
    不過我地見到寶貝個心都甜, 其實可以唔駛食...HAHAHHAHA

    ReplyDelete
  3. 包包媽,Happy Birthday﹗祝你越來越靚,包包越大越聽話﹗
    有咗小朋友真係周身都唔得閒,帶埋佢出街嘅話食慢少少都唔得﹗你個Zoe蛋糕搞到我流晒口水,真係好耐無食好懷念呀...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀ivy, 我自從唔喺港島返工,都好耐無食zoe啦

      Delete
  4. happy birthday ar iris!!!
    希望你&家人身體健康, 永遠都happy happy!!!

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday包包媽!
    我仲book左情人節去Lam Tei Grill食添...不過都係諗住簡簡單單食返餐, 唔大期望...
    Fofo by el Willy就真係唔錯, lunch去食抵D呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. how was the dinner at lam tei grill? 同愛人去食就食咩都咁好味啦!

      Delete
  6. happy birthday 靚媽媽~~

    ReplyDelete
  7. Iris, 我生左bb, 同你同一樣生日呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 恭喜你呀,水瓶座bb呀,仔定女?你都blog下bb啦

      Delete
  8. happy birthday 呀。。。有咗BB之後真係咩都以佢行先,連自己都唔見咗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,唔見左自己。。。。假日嘅我烏wea到吖。。。。

      Delete
  9. Happy Birthday to 靚包媽!^^

    ReplyDelete
  10. 遲到的祝福,生日快樂呀靚媽 :)

    ReplyDelete