Monday 24 February 2014

2014 正月十五 + 情人節 (1)

今年情人節唔使諗節目,只因撞正正月十五,也是包包點燈的大日子!我同老公,仲有大
部份家人都請左假,幾重視呢!包爸對於唔使花錢買花畀我感到十分開心!

呢日一早包包飲完早奶就換衫衫啦,係咪好smart 呢?!

其實我對點燈都係唔太清楚,都係奶奶講畀我知,原來點燈唔係一日做晒(可能條條村習慣不同),初十二時已經"開燈",到十六就要"關燈",而呢段期間每日都要去祠堂拜神!我地要返工,所以係奶奶同老爺去拜。早幾日好凍,又落兩,每日要拎咁多野去拜神真係辛苦晒兩老!

而十五呢日就係食燈粥嘅日子!如果你家呢年添丁,就會喺祠堂派粥,10:30開始。
煲粥呢個神聖嘅工作更係我奶奶做啦,原來唔只要煲粥,仲有好多野要煮架!奶奶呢朝四點就起身煮野,真係辛苦晒呀!



真係要畀啲掌聲我奶奶呀!!

好啦,出發去祠堂啦,天氣咁凍,更係要著多件衫帶多頂帽先啦!

一路行去祠堂,就要一路打銅鑼,加埋我地一家人一齊行,包包幾架勢呀!



去到祠堂就見到個好好好大嘅燈!



我地條村唔係一丁一燈,係一個大燈然後大家都要添油。入到去就要拜拜神先。





包包:papa我地喺度做咩呀?


老公忙拜神我就同包包去影相



到左10:30,食粥啦!!
勁大煲粥!!裡面有排骨,搖柱,蠔士,好好味架!



每個丁都會派粥,包你食飽飽呢!個個都讚奶奶嘅粥好味!
今年有8個丁,都唔錯呀!


期間仲有舞獅,舞麟,好熱鬧!


而包包喺極度眼訓嘅情況下,竟然咁嘈都訓得著!勁!佢訓左我先可以食粥ja....

快叉30分鐘就醒,於是同包包周圍行下 (完全無諗過要幫手執手尾,哈哈)

一如既往,我條村十五好熱鬧架!




有老爺同老公個名,有份sponsor!


又有好多小食買,小朋友最開心!



之後就帶包包返屋企餵奶。呢日好彩唔係假期,我趁包包訓左,叫姐姐睇住,我就走出去聽歌!今年請左星夢幫呀!


之後我媽媽同妹黎左,同包包玩。


之後又同佢地周圍行下。

到晚上我地喺屋企食盆菜,開左兩圍。而包包呢日都好攰,早上訓好少,所以下午訓左好耐。

等包包醒左,餵奶後,我地又出去熱鬧下。



行個圈又有利是收,叻仔!(包包拎住利是拎得好緊架,可以拎好耐都唔放手!)


好啦,回家了。。。

寫完了???
no no no, 呢日唔係情人節嗎?

因為未upload 相,下一篇續。。。

31 comments:

  1. 快d 生多個啦 咁大家族咁熱鬧

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我下胎想要女喎,生仔先可以點燈架!

      Delete
  2. Replies
    1. 係呀,年年正月十五都好熱鬧架!

      Delete
  3. 真係好熱鬧呀。
    咁你地果度有無土地寶誕呀?

    ReplyDelete
  4. 好開心好威威呀, 突然好羨慕你嫁個圍村人添, 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 傻豬黎嘅,其實呢啲野用左我奶奶好多心血,時間同錢呢!都唔少野架!

      Delete
  5. 好鍾意睇iris你寫圍村既習俗, 真係大開眼界呀!

    ReplyDelete
  6. 好熱鬧呀....我都想感受下呢......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時間嘅話找年正月十五入黎行下吖,唔使錢架

      Delete
  7. 好熱鬧呀!原來有 D 咁㗎習俗,好特別呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時間嘅話找年正月十五入黎行下吖

      Delete
  8. 你就好啦? 我條村都冇點燈e回事嘅!!! 亞仔都成年了,真係大吉 -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都住圍村架?邊頭呀?可能因為我條村都算大村呀

      Delete
    2. 林村---26條村中的其中一條,許願樹比人點燈的係做比城市人睇的

      Delete
    3. 估唔到林村咁出名都無點燈喎

      Delete
  9. 好特別既習俗, 我覺得咁過情人節都好開心喎, 包包真係好醒目仔樣~

    ReplyDelete
  10. 嘩!好熱鬧 ~ 今年情人節夠哂難忘,好過出街迫又要吃貴餐。
    包包好叻仔,見到咁多人都唔怕,叻叻 ~
    你奶奶都好厲害,一雙整到咁多嘢食,仲要一早起床準備,由衷敬佩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我奶奶真係好堅!自問自己做唔到!

      Delete
  11. 圍村習俗真係好特別呀!好羨慕你喔!諗住幾時計劃第二胎?^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,湊一個都咁忙,唔敢諗住!你呢?有無打算生第二個?

      Delete
  12. 真係睇你blog先知點燈係咁,真係好威呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包最威但佢都唔知發生咩事,哈哈

      Delete
  13. 真係好熱鬧呀! 大開眼界呢!

    ReplyDelete
  14. 哇你地戈邊好重視喎,連我都感受到那種喜慶氣氛呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好大陣丈,我都估唔到!

      Delete
  15. 睇見都熱鬧呀..好開心呀!!快d整多個..kakaa

    ReplyDelete