Monday 17 February 2014

2014 Chinese New Year

好多相喺相機,但我真係無時間開電腦,過相同upload 相,唯有用住手機影嘅相先啦!

今年係包包第一年過新年,終於都唔係有出無入啦(派利是)!回想上年呢個時間,包包仲係我肚裡面嘅一粒豆,依家已經咁大粒喺我面前,真的好奇妙呢!

working mum嘅我,完全無咩準備過年,利是都係前一晚等包包訓左先封!

初一

一早幫包包換上賀年衫,真係好可愛呀!一落樓下全家人爭住同佢影相呢!


好多相喺大機,手機得呢幅同爺爺嫲嫲嘅合照,老爺話對對聯係特登搵人寫架!


呢日天氣好好呀,藍天白雲!

所以好熱呀,買畀包包嘅賀年衫好厚,頂帽又oversize, 攪到佢著住時好唔高興呀!你睇佢個樣!而且太多人同佢影相舞來舞去攪到佢好攰呢!


我要派利是又要收三個人嘅利是(我家長輩依舊會派利是畀我地),又要睇住個仔,真係無多隻手影相,真係好想影低屋企多人熱鬧嘅情形!

派完完利是就上樓同佢除左套衫飲奶,之後奶奶又上黎話要帶包包落去,我話未換衫喎,奶奶話唔緊要,我就拿拿聲幫包包帶口水巾。。。仲著住pp褲 :p


同爺爺合照幾開心!呢個包豬影相好難引佢笑架!


之前提過我包包好細膽,圍村新年(靜雞雞講)好多人放爆杖,所以包包都經常畀啲爆杖聲嚇到彈一彈,有一次好專心飲緊奶時仲嚇到喊呀!有時我都
覺得好好笑,哈哈!

新年老公例排打牌,而我就湊b囉。。。

初二

一早嘅包豬好精神好可愛,好想錫佢一啖!


呢日去舅公度拜年,初一著中式,初二著西式!
mama一心想包包行型格路線,但頭大身圓嘅包包型唔起。。。睇黎都唯有行可愛路線。。。

可愛嗎?^^


去到舅公度開始扭眼訓!


之後就拿拿聲返家沖涼餵奶,再去婆婆度。好開心包包見到婆婆無喊啦,不過只喺車上nap左30分鐘嘅包包又扭眼訓。。。最慘係要抱住佢訓,一放低就醒同喊,好似知道唔係自己訓開嘅床仔咁!所以係一幅相都無影到。。。。

初三

是日不宜拜年,所以一早book左holiday inn lunch buffet! 包包呢佢look得唔得呀?


包包當然無得食,但佢都好乖,靜靜咁睇住我地食,仲同表姐仔玩得好開心,卡卡聲笑呢!



到走時先扭眼訓,坐地鐵返家時快叉左15分鐘,唔知係咪太開心,返到屋企興奮得濟唔肯訓,係咁捽眼都唔訓!於是我決定同佢沖涼,之後餵奶,到下午四點幾終於肯訓。。。 而且係訓到唔肯醒,之後嗰餐同之之後嗰餐都係睡中飲奶,直到第二朝7:30先清醒!!你話佢係咪攪笑吖!

初四

呢日包包延續佢嘅攰!可能呢幾日太多節目,包包呢日幾餐都係食完奶唔夠一個鐘就眼訓,三個nap加埋訓左五個幾鐘,連晚上睡覺時間,是日清醒時間只有四個鐘,哈哈。。。仔呀仔,點解你可以咁攰嘅??

晚上大姑婆一家黎食飯,好多小朋友呀,要開五圍枱!好在包包都訓左好多,見到多人都無扭計,個個讚佢乖同文靜(因為無咩反應,哈哈)


因太熱買左嘅新衫著唔到, 著返平時衫仔


呢幾日姐姐放假,自己湊都真係幾攰,又要出街又要應酬,又要湊b又夜訓,老公就掛住打牌(無辦法,圍村人習俗),但可以對住包包幾日都好開心嘅!意外收獲係過左呢個新年,包包好似train過咁,依家已經無咁怕生保,見到陌生人都無咩喊(除了個樣唔太友善同太過熱情嘅人),最重要係見到婆婆都唔會喊啦,而且差不多個個都抱得,唔再係宅B啦,mama真係開心晒!

但包包依然係cool包,唔熟嘅人佢係唔會畀反應嘅!papa話佢唔識do喎,但就好多人話佢好乖好定。咁都好過好曳好扭嘅bb啦,係咪?!

11 comments:

  1. 第一張相嘅包包超可愛呀﹗連EE隔空見到都想啜佢一啖抽吓水呀﹗
    包包真係好乖乖,咁多節目都無乜扭計,等媽媽唔使咁辛苦,好抵讚呀﹗

    ReplyDelete
  2. 嘩, 下午4點幾到第二朝7:30?????? 喺媽媽嘅角度真係爽爆呀, 如果蛇仔明有咁訓得就好喇
    包包好白淨好可愛, 個個look 都殺死人, 我最鐘意初三個look, 成個西關大少咁呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,四點幾訓,7點我整醒佢餵完餐奶佢又訓返,因為包包平時9點訓,所以就一直訓到第二朝(11點我會餵多餐奶但平時都係訓住食),不過係呢日ja,佢平時邊肯訓咁多!

      Delete
  3. btw, 你介唔介意俾email address 我呢? 咁我可以share 個豬肉乾recipe 俾你

    ReplyDelete
    Replies
    1. irisbabyblog@gmail.com
      thank u ar, 我老公好鍾意食所以想整下!

      Delete
  4. 包包又型仔又可愛~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝ee,但包包好似型唔起,哈哈!

      Delete
  5. 坐藤椅果張好可愛呀!圍村係熱鬧d!不過我條村冷清d

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下年可以黎我條村玩呀!btw我有日見到你喺錦上路,你老公黎車你,仲好似見到anki喺車上呀!

      Delete
  6. 包包愈來愈似爸爸呀, 哈哈!!

    ReplyDelete