Thursday 30 May 2013

WEEK 7 (回憶): 第一次私家產檢

當我以為自己好勁無任何懷孕不適時, 我開始黎料...
我開始個胃唔舒服食唔落野 (但又好肚餓GA BOR), 食左野之後又胃頂頂, UR 唔到又嘔唔到...
因為正餐食得好少, 所以經常肚餓, 唔食又會胃痛 (個胃真係巴閉過個肚呀!!)...
而我肚餓時只食得落梳打餅... 梳打餅成了我的好朋友!
老公好擔心我 (同BB), 不過真係無法... 我同老公講好多人懷孕都係咁, 唔洗驚!!

最慘係返工放工搭完車勁反胃想嘔 (但又嘔唔到)
老公叫我食話梅....
中醫話話梅無益, 叫我食台灣柑桔, 會好D... (起初係有D用, 不過食左一兩個WEEK都無用啦)

而且我開始好累... 晚上好快就眼訓... 個人又懶...

每日都係要飲中藥, 飯可以唔食, 藥唔可以唔飲!!!....

第一次私家產檢

終於等到第一次產檢日子, 我地去左佐敦既DR. WONG...
今日終於去照bb啦,好開心好快就見到閃閃啦,仲聽到bb心跳,因為我有做功課, 所以大概知道會見到D咩...
但老公就朦查查, 當佢聽到BB心跳聲時, 老公話好震撼呢。而我都有點眼濕濕呀...
bb size好好,我地仲問左醫生好多問題,DR. WONG都好NICE好攪笑!

話說中醫話唔食得白蘿蔔, 因為新年就到, 我好唔開心我無得食我最喜歡食既媽媽親手整的蘿蔔糕!! (要知道其實已經唔係幾有胃口食野, 難得想食既又唔食得!!)
等LIFT時, 我問老公真係唔食得蘿蔔糕呀?? 老公話咁你唔問下DR.WONG? 我話唔通問人我食唔食得蘿蔔糕咩!! 點知呢個時候DR.WONG企左係我地後面, 原來DR.WONG都放工啦...

咁我就好大方(自以為)咁問: 醫生呀, 其實西醫角度, 懷孕有咩唔食得架...
DR.WONG話主要唔好食D生冷野啦...
我就話, 我個中醫叫我唔好食白蘿蔔呀!! 咁我新年就無得食蘿蔔糕啦...
DR.WONG話: 中醫係有註冊既, 佢講得應該有佢既道理既... 唔食得白蘿蔔, 食紅蘿蔔囉....
我同老公對望, "紅...蘿...蔔...糕???" (嗰刻真係好想笑!)

DR.WONG真係好NICE, 入LIFT後我問其實邊間私家醫院好D呀, 佢就話其實依家間間都差不多, 法國就會平DD...
仲話我知D價錢點計....

呢日係我懷孕7 WEEK以來最開心一日,BB你要乖,MAMA再辛苦都唔怕,一日未過12週我都唔放心,我地一起努力呀!

4 comments:

  1. 哈哈,您醫生勁funny, 咁您week 7 唔舒服到week 幾呀?不過您最辛苦已過了,好快見到BB^^
    [版主回覆05/30/2013 23:34:21]去到WEEK 15 - 16先好呀....

    ReplyDelete
  2. 開心最重要呀!!
    [版主回覆05/30/2013 23:32:29]YES!!

    ReplyDelete
  3. 西醫角度係咩都食得...我FD 有左果時都係咁...佢介唔到凍飲,佢個醫生仲話其實你D 凍飲經過口, 喉嚨, 食道再落胃都已經暖晒啦,所以我FD 係大肚期間都KEEP住有飲凍野,不過就可能係口入面停耐少少等佢暖左D 先囉...
    同埋我又覺得咩都要食D,我同事話佢就係懷孕時見到魚都想嘔,一D 魚都無食過,搞到而家BB出左世就對魚敏感....西醫覺得牛係好,因為養份最多....中醫覺得毒....
    UM...我覺得食咩都好,適可而止就ok!
    add oil 呀媽媽`~
    [版主回覆05/30/2013 23:32:15]依家天氣熱我都有飲少少凍飲呢... 不過頭3個月真係唔敢亂來, 免得自己後悔!!

    ReplyDelete
  4. 白蘿蔔破氣ga, 如果你食的中藥有幫你補氣, 食咗白蘿蔔就會balance咗, 無效了~~~
    我諗唔係個個孕婦都唔食得白蘿蔔...
    by笨豬小慧simple
    [版主回覆08/19/2013 22:49:46]好似係涼架

    ReplyDelete