Friday 31 May 2013

WEEK 8 (回憶): 新年快樂!!

WEEK 8

呢個WEEK係CHINESE NEW YEAR... 好多人都催我地快D生返個, 當然我地都沒有話畀人知那個不能說的秘密啦...
好開心下年就有BB幫忙豆利是啦... 我已經開始諗BB著唐衫個CUTE樣呢...

不過無胃口既我, 對住新年既美食, 我唔係唔食得就係食唔落!! 最慘係聞到香噴噴既蘿蔔糕都無得食!!!!!

去媽咪度拜年, 我終於都同媽咪講左啦... 我千叮萬囑叫媽咪唔好同人講住...
我咁遲先同媽咪講係因為我媽咪好口疏架... 我家姐有左時未夠3個月, 佢就同晒人地講 (但佢把口又會叫人唔好講出去喎), 好攪笑架...

因為新年媽咪一定會煮好多好野我食, 我要話佢知我好多野唔食得, 所以先咁快話佢知JA...
而且果然不出我所料, 好快我D家姐阿妹已經知道晒!!!

而呢個新年, 我最鍾意既就係訓覺, 因為唔打牌既我在家真係無咩好做而且成日個人都好累....
我好訓得, 日又訓夜又訓都得架...

關相BLOG: 2013 Chinese New Year



情人節我煮既大餐都係茄汗類為主, 因為開胃D, 叫做食得落少少, 不過我都食得唔多, 老公就食左好多 ^^
最後一個2人世界既情人節啦....

相關BLOG: 2013 情人節

(D蝦老公食晒, HAHA)

1 comment:

  1. haha... 我反而無咩禁忌講唔講。我老公同父母就真係足三個月先講。其實,講左,尤其是同事,大家都會照顧我多d,同老闆請假睇醫生永無問題!
    [版主回覆05/31/2013 10:50:08]其實係驚唔穩定,我有前科,萬一有咩事唔想同人交代太多。公司只係通知左直屬上司方便請假,我d同事都好遲先知,因為呢個世界好多八卦嘅人。有時我好怕人地問我太多野,太多說話聽到我覺得有壓力架!

    ReplyDelete