Friday 21 September 2012

沖繩自駕遊DAY 3 (上) - 青之洞浮潛

2012年9月11日

早晨呀! 很好天氣的一天, 空氣很清新呀....

(露台攝)

這天一早起床到真榮田岬的青之洞浮潛...  8.30 要到達!!!
其實由HOTEL去都不太近, 因當初BOOK酒店時還沒PLAN行程, 不過天氣好, 心情好, 沒所謂啦~~



很好天氣呀.... 不過可能是上班上學時間, 很多燈位, 又多車, 加上只是行40 / 50 KM, 真的想快都難...
用了45MINS 才到達...


海呀海呀海呀~~~~



我們JOIN 的 MARINE CLUB, 都幾大間, 還有餐廳呢!!


一去到填FORM, 換潛水衣, 便起行...
由SHOP到碼頭好近, 我們和一對COUPLE 坐他們的車, 3 MINS 就到

一下車, 見到還有4個人, OMG, 一個GUIDE帶8個人!!!! 其他6人都是日本人.... (其中一個女仔痴了假眼捷毛去浮潛, 勁!!)
心中已不太高興, 因為知道他一定不能好好TAKE CARE 我倆...
我們JOIN的是乘快艇到青之洞附近下水 (不用自己行)...
在快艇上個GUIDE會教如何帶MASK... 但他的 a little bit English 呢? SORRY, 全程日文, 加BODY LANGUAGE...
我就連他叫什麼名也不知道, 因他從沒有跟我倆說話...



青之洞 (BLUE CAVE), 聞說全世界只有ITALY和沖繩有....
進入黑漆漆的洞窟,陽光從另一邊透進去,水會變成一片青藍色的閃爍的光...



下水後, 已經可以浮潛, 果然是很多魚魚呀...
我不懂游泳, 死命的找著GUIDE個水泡... 所以不用游, 是完完全全的沉醉在看魚魚... 老公就在我房邊...
愈近青之洞, 就愈多人, 整個海都是人!!

GUIDE帶我們入洞... 原來個洞很細, 但卻擠滿人!!! 水是無錯藍藍的, 但人太多了, 水也不平靜, 一點都沒有想像中神秘美麗... 有點失望呢....
大家在洞內排隊影相...


好快我們就要"出洞"啦...

出洞後我們繼續浮潛, 個GUIDE還給我們FISH FOOD (是面包), 我最喜歡餵魚魚呢..
真的好多好多魚呀....
有的很大條呢...
又要餵又要怕, HEHE....

無耐, 有人除我對蛙鞋!! 原來玩完啦.... 真快呀... 不想完呢...

我們上快艇, 好快就回到SHOP...
之後沖身, 走得!!

其實個TOUR是FREE幫我們影相, 我們只要準備SD CARD, 相片就COPY到我們的SD CARD.
之不過, 我們就只有上面兩張相ja......

個TOUR寫有90MINS, 但我們8:30到達, 到走時才10:05... 好短呀....

所以我不RECOMMEND 這店呀...
而且我覺得青之洞旺季時不去也吧, 寧願出海浮潛OR潛水看多些魚魚呢!!

回HOTEL時沒那麼多車了, 燈位也較暢通, 不用40MINS就回到HOTEL啦...
上到房還不到11AM呢...

我.... 當然去眠一眠啦...
老公就去樓下上網... 因為HOTEL只有LOBBY有WIFI...

(露台攝, 好晒呀!!)

睡醒充滿ENERGY... 我們又出發啦...

今天會去海中道路和伊計海灘!


不過要先去醫肚!!! 我已預先找了間順路的餐廳!

和風亭
TEL: 098-974-3001

和風亭具志川 - 沖縄県うるま市高江洲1026-9

和風亭在沖繩有多間分店, 食品精緻, 價錢合理!!
這店外還有個大大的CARPARK



店員都是上了年紀的AUNTIE呢...
很細心的送上一杯凍水一杯熱茶!


定食由8XX YEN 到3XXX YEN 都有!!
我選了個女性御膳, 食完剛剛好!!


老公的定食


開餐啦...


食完還有"空間"吃甜品, 這款雪糕才 2XX YEN, 是真的好味呀... 除了頂的一球雪糕, 杯內也全是VANILLA 雪糕+ CORN FLAKES!! 而且一點都不甜, 老公一向不吃VANILLA 都話好食!!

老公的綠茶味



我的STRAWBERRY, YUMMY


 吃飽後, 發現外面在下雨!!!!


怎麼辦呢??

(待續...)

4 comments:

  1. 我去摸海豚佢地都係話會講少少英.. 點知又係我地4個屋企人+4個日本人一組.. 但係全程講日文同BODY LANGUAGE @@
    [版主回覆09/22/2012 18:51:09]係呀, 因為佢地唔識英文,所以無點理我地, 好唔FRIENDLY既感覺囉

    ReplyDelete
  2. 小高不暗游泳,但聽聞都可以浮潛,有機會真係要try try ~
    [版主回覆09/26/2012 18:21:53]浮潛要穿LIFE JACKET, 不用識游泳的^^

    ReplyDelete
  3. 個guide 咁唔專業.....
    [版主回覆09/28/2012 15:51:51]佢又唔係唔專業,我發覺嗰度d人好驚講英文嘅人。所以無人理我地。

    ReplyDelete
  4. 個blue cave睇相都好靚丫...九月去都算旺季呀? 日本D野食真係樣樣都咁靚咁吸引, 睇見就想食~
    [版主回覆10/03/2012 16:47:14]我唔知係咪旺季,但都真係好多人囉,78月咪仲多人?

    ReplyDelete