Sunday 23 September 2012

沖繩自駕遊DAY 3 (下) - 海中道路, 伊計海灘, 美國村

上回提到外面下雨, 我們快快的上車... 老公說可以繼續去海中道路, 海灘就再想想!!

海中道路是沖繩的西邊, 果然, 我們愈行烏雲就愈遠離我們!!
看!! 又是藍天啦....



這紅色的橋便是海中道路!!! 我們把車停在一旁下車影相...


橋下的水好清好清呀...



好靚既海呀~~~





我們冒險把相機放在欄上, 才有這張合照呢...


回頭一看我們經過的路, 那邊還在下雨呢, 真幸運呀!!!!


前面天朗氣清, 繼續原定計劃, 去BEACH去BEACH!! YEAH...


原來伊計海灘真的有點遠, 還要25MINS車程呢...
到啦到啦....


但這邊的天氣有點不穩, 太陽也不猛, 不過一場來到, 老公說都要下下水...
伊計海灘, 是沖繩第3大美麗海灘....
可惜是日天氣不好, 多雲少太陽, 海灘失色不少呢....


伊計海灘是有料海灘, 入場費每人400 YEN (HK$40)
除此之外, LOCKER (100YEN), SHOWER (200 YEN/ 5 MINS),  還有太陽傘, 長椅, 通通要錢.... 我不喜歡, 太市儈了!

幸好我們有備而來, 自己帶來水泡和MAT !!
(老公幫我吹水泡, HAHA)



落水啦.... 沒身材也就無謂POST泳衣啦, HAHA....



水好清呀



自拍照


看, 雲開始散, 太陽出來了 ~~~


晒晒太陽先...



這名中國藉男子是我老公鄧先生, HAHA...



老公在浮台上晒太陽... 我就當然留在太陽傘下啦....



原來伊計海灘五時關門!!! 為什麼呢?? 老公說可能LIFE GUARD要放工
BYE BYE 啦伊計海灘... 雖然看不到你最美麗一面, 但水的而且確是很清...  沙也算幼細...


最估不到沖身都要錢, 而且SHOWER環境又暗又舊... 一點都不"日本"呀!!!

今晚去那裡吃晚飯?? 美國村!!!!
又去美國村?? 為什麼??
因為考慮了一天, 我決定回去買它!!!



不知它是什麼? 上YAHOO SEARCH一下便知了, 我也不多說啦...
香港行貨HK$18XX, 香港水貨HK$13XX, 我買 1180 YEN (HK$1180)
多謝老公, 老公見我左想右想, 話送給我, HOHOHO....

晚餐在美國村內一西餐廳


裝修擺設很西化...




我的SEAFOOD PASTA, 好味, 好足料又多大份!


老公的牛扒, 味道是OK的, 不過太小了, 老公吃不飽呢... 幸好我的PASTA很多...


少不了日本啤酒!


吃過飯後, 當然少不了DESSERT啦, HEHE...
美國村有很大的一間BLUE SEAL....



裡面的雪糕款式多到呢....



無論ICE CREAM還是個CONE, 都好好味呀, 好滑又唔太甜 (到現在都好掛念BLUE SEAL ICE CREAM呢!)


吃飯後就回HOTEL了, 明天向北面進發!!

5 comments:

  1. 嘩~~個天&個海真係無敵~~好想去呀!!!
    你果部hitachi都係我target喎!!!咁橋~~不過我仲未入手~hahaa
    [版主回覆09/25/2012 21:37:21]喺香港我嚴貴無買,見嗰邊平d就買!不過用左一個星期又唔覺有咩特別

    ReplyDelete
  2. 點解個海灘樣樣都要計錢 不過d 水又真係好清~
    部機真係hit 爆, 我都有一部, hehe!
    [版主回覆09/28/2012 17:01:37]係呀,沖繩好commercial ,咩都要錢,我都唔鐘意,關島好d!
    部機用左兩個week,又唔係想像中咁勁喎

    ReplyDelete
  3. 莎拉蛋糕Sarah Cake1 October 2012 at 22:28

    啲水真係好清呀, 不過我令原佢收入場費多啲咩都包晒好過, 每樣計啦
    [版主回覆10/02/2012 15:51:16]剛剛寫了DAY 5, HOTEL個BEACH仲靚! 其實日本人好多都帶埋小朋友去沖繩, 真的很適合一家人去, 第時可以同BB去呀... 不過好多地方都好COMMERCIAL, 咩都要錢我就不太喜歡...

    ReplyDelete
  4. 我都總覺得係日本食既雪糕真係特別好味好多架!!
    [版主回覆10/15/2012 21:09:24]我覺得係奶好, 所以雪糕都好味D!! 你個東京之旅唔寫啦?

    ReplyDelete
  5. 你部日立機, 我真係要問你呀, 我有朋友想我幫佢去日本買(我12月去大阪), 你返來香港用到嗎?? 用濕電or鋰電??要唔要叉電啊??
    super thx!
    by笨豬小慧simple
    [版主回覆11/13/2012 18:09:08]日本係兩腳插頭,用個轉插就用到啦。電壓ok的。呢個model係叉電,叉夠電就用得了!有個新model有冷凍功能,同呢部唔同架

    ReplyDelete