Thursday 20 September 2012

沖繩自駕遊DAY 2 (下) - 美國村

好啦... 繼續我們的行程了....
本想先到美國村, 但這天要CHECK IN 的HOTEL在山上, 怕天黑會很難找路 (事實證明我們是對的), 所以先到HOTEL, 再到美國村....


車程用了大約40分鐘, 原來沖繩很多燈位, 想快都難...
天氣仍然很好


TOKYO DAI-ICHI HOTEL OKINAWA GRAND MER RESORT 東京第一酒店
TEL: 098-931-1500

酒店LOBBY


房間很大, 有小廳, 有露台!!!





海呀海呀海呀 ~~~


休息一會, 我們便向美國村進發 !!!
30分鐘都不到就到達啦...


美國村的地標 -- 摩天輪



勁大個停車場, 這橙色的車仔就是陪伴我們5天的車仔!!


因為打算看日落, 所以把車子泊在SEA SQUARE 前近SUNSET BEACH 的位置...
(美國村真的很大, 不想走多路就注意泊車位置了, 因為我們也走了很多很多路喇....)

見還未到日落時間, 我們去了找今晚打算吃的拉麵店, 怎知怎麼都找不到, 因不知美國村真那麼大事前沒有好好做功課...
找不到就到了AEON 走走, 外面太熱了....
AEON不只是超市, 很多東西賣呢, 有衫有電器有食店... 我去日本最喜歡行超市啦, YEAH YEAH...

日落時間到, 立即走到SUNSET BEACH...
看名字已知道, SUNSET BEACH 據說是全沖繩看日落最美的地方....

說得真的沒錯, 我沒法用文字形容, 去相...



很浪漫呢...


老公的背影...


日落了, 要吃飯, 先回車放下東西... 找不到拉麵店... 看到背後SEA SQUARE 就進去看看有沒有餐廳...
怎知一進去便看到 "追風丸"....  正是我們想找的拉麵店呢, 真的遠在天邊近在眼前呀!!!!!!! ~~~



我是看人家的BLOG說過這裡的拉麵不錯... 想不到店那麼小呢...
可以看到人家煮東西...
水中有舊碳, 據說是潔淨的作用, 老公笑說很想帶回家...


價錢也十分實惠,  我們要了一 RED SOUP 一 WHITE SOUP.... 還有餃子...



不過已經忘記了那個是RED / WHITE... 有堆紅色醬的 (右) 是辣的... 左的不是辣,

辣的好味, 不辣的湯很濃 (我覺得有點太濃), 喜歡它的面質, 而且大大碗的一定飽!!


 好飽好飽呢...

天黑了, 摩天輪的燈亮了...


之後我地返去AEON行, 因為太大剛才未行完呢... 我最喜歡行SUPERMARKET, HEHE...
巨峄提子, 哈蜜瓜呀... 都係幾十蚊港幣ja....


只是飲品都有好好好好多....  太飽吃不下雪糕, 不過買了pudding回酒店吃, hehe....
而這AEON所賣的東西大多比沖繩其他地方都平, 我都有後悔沒有多買飲品零食呢....

我又買了 mister donut 做宵夜 !!


回HOTEL的路很黑, 為什麼沖繩那麼少街燈? 都不少車的呢?? 是環保嗎?? 晚上駕車要留神!!

這天在AEON買的, 沖繩天氣跟香港差不多, 所以夏天物品在SALE, 但也有不少新款春裝 (這些就沒有減價了)...


猜猜多少錢??
滕袋才 480YEN !!!!
老公的POLO SHIRT 1XXX YEN !!!

要早點睡了, 明天一大早去浮潛呢...

4 comments:

  1. 難得在日本可以住間咁大的酒店,東京第一酒店看來很不錯!
    艾利絲,me too ~ 去到邊小高都愛逛超市,最近hysan開左急不及待去超市睇睇!XXD

    ReplyDelete
  2. 請問只說日語嘅GPS, 容易明嗎?? 是否好易用同明白??
    [版主回覆09/28/2012 16:20:06]都明嘅,ots嘅人會教你用,而日文gps都有d漢字,大概都明。不過gps只會講日文,我估係提你幾多米後轉左\右,如果唔識聽,到見到個圖指示先知要轉彎,有時要拿拿聲cut線,好在日本人好好,你打燈好多都讓你cut。後來我地估到,行定啱嘅線就smooth好多!fyi,左係hidali,右係migi,用日文發音讀喎!

    ReplyDelete
  3. 通常拉麵店都係細細間架, 睇圖都覺得碗拉麵好正呀!!
    間酒店既房夠晒空間, 日本酒店黎講真係少有!!
    [版主回覆10/15/2012 21:04:52]係呀, 我都估唔到間房咁大, 好多日本FAMILY入住呢

    ReplyDelete
  4. 巨峰提子才398yen!!!!!oh~~~~~~
    by笨豬小慧simple
    [版主回覆11/13/2012 21:12:09]係呀, 真係好想買返HK!!

    ReplyDelete