Monday 30 January 2012

2012 Chinese New Year (2)

2011年1月24日 (大年初二)

老公係圍村人, 成家人都好重視新年.... 呢篇就講下家裡既擺設....

每年每間屋都會買6盆花同桔....



家人每年就買成2X盆花 !!!!

另外仲有水仙, 劍蘭, 蘭花 etc..... 
我覺得D花好靚呀 ^^



門口會掛新燈籠, 貼上傳統既對聯....



年初二就一家人一齊食開年飯, 好豐富呀!!!!



呢日比初一還要凍呢....

但我地既行程就十分緊密 !!!!

錦田家 >> 新田 (近落馬洲) >> 流浮山 >> 油塘

 新田同流浮山真係超凍呀!!!!!!

不過可以回媽咪度, 我係好開心的, 好掛住媽咪煮既野呀.....

一到家, 媽咪就煮左呢個潮州傳統既食品, 類似糖不甩, 我細細個就好鍾意^^



當然仲有媽咪自己整既蘿蔔糕, 真係最好食架....

其他家人已於初一同媽咪拜年, 所以呢日媽咪話唔想煮飯, 我地就叫左個大快活盆菜... 不過真係MA MA 地, 下次都係等我地o係元朗買個盆啦, 一定好食d !!!!



不過呢日就見唔到我d可愛兒甥, 唔能夠親手畀利是佢地tim.....

是日同老公既合照 ^^
 


 

No comments:

Post a Comment