Monday 9 January 2012

2011 X'MAS (2)


2011年12月25日

是日我的家人來我家玩, 因為娘家在九龍東, 媽常說我的家好遠.... 所以一年先來一次!!!!

還有我的一班兒甥呢....

個個看到聖誕樹都勁開心.... (樹下還有為他們準備的X'mas presents!!)



家裡成員愈來愈多, 現在買聖誕禮物都要買好多份呢....

一歲的晴B, 笑得好SWEET呢....

我還準備了汽球和玩具, 我家比較闊落, 小朋友走來走去, 好不開心....



到拆禮物時間啦.... 

做小朋友真係好呢....



夜晚少不了BBQ, 小朋友好多都第一次BBQ, 好新奇....

不過佢地最開心的還是我家的大花園和單車(s)....

本來我都怕天氣凍會凍親佢地, 但我發現小朋友係唔怕凍架....



仲有燒海鮮, 正!!!!!!!



=======================================================================

2011年12月26日

前一日同班細路玩左一整日, 老公仲車家人由元朗返九龍東, 真係好攰, 呢日我地訓到中午先起身 :P

不過我又要執屋啦, 班細路攪到屋企鬼咁亂....

因為下午4 時多, 老公老友們到來開枱+打邊爐....




第一次o係我地既sweet home 攪打邊爐, 都唔錯喎....

老公勁like打邊爐, 但我就好少食, 因為自己食得好少, 但呢日有班老友同佢打, 最開心既一定係老公...



我家最近成了hit place, 因為我地未有小朋友, 係最好"打攪"既地方, haha.....

男人打牌, 女人們就湊b...

6個月既b女.... so cute....
 

3歲既Aiden, 又係同棵樹好friend, 仲有我d糖糖同balloons......



o係屋企玩既好處係玩夜d都唔怕, 而且一大班人一齊, 真係好warm, 一d都唔凍呢....

老公d老友都係住元朗, 好方便!!!

========================================================================

2011年12月26日

呢日又係訓到好晏, haha....

不過又係執屋, 每次一大班人黎完個地下都好dirty呢.... 特別係張地毯呀....

下午我又出動啦.... 去了新婚的F小姐家....

大食會, 好多野食呀.....





其實食咩都無所謂, 最緊要一大班朋友聚在一起....



小小的家, 卻充滿溫暖 ^^



呢4日假期, 真係食左好多野呀, 我地2個都增磅不少呢.... 不過可以同老公都如孖公仔一樣痴都實過聖誕, 好開心.....

特別係咁凍既天氣, 老公都係暖粒粒架, 痴住佢真係好暖呢.... LOVE U and LOVE UR 暖暖的手

2 comments:

  1. d 水杯成隻鞋咁,好cute呀!~
    [版主回覆01/09/2012 14:06:37]勁呀畀你留意到,係好得意不過我覺得應該好難洗:P

    ReplyDelete
  2. 有好多小朋友呀....晴B好可愛呢...
    [版主回覆01/10/2012 21:47:12]係呀我有好多兒甥架

    ReplyDelete