Friday 6 January 2012

2011 X'MAS (1)

2011年12月24日 平安夜

這天我地預留了過2人世界

一早起身去探我個兒甥女, 因為佢病左呀.....

最終成12點先食早餐....

呢個早餐我想食好耐啦...

o係Olympic 3 , 有好多餐廳, 而呢度outdoor位置都好外國feel (雖然過條馬路就係住宅)

早前黎過, o個時天氣好, 坐o係外面真係好舒服架....


不過呢日有d凍, 無坐到外面啊....

我地去左其中一間, 食all day breakfast, 講到明all day breakfast, 即係就算幾點都有得食breakfast!!!!

而且好多choice, 好attractive 呢.....

老公一向好like 西式breakfast, 呢次帶佢黎佢好開心....



睇到都溜口水, haha....



老公: 老婆食得未呀......... (haha!)

yummy!!! 老公話下次再黎, 要食多幾款breakfast, 而且有more than 一間餐廳有provide呢種all day breakfast, 要黎多幾次先得啦....



之後我地就行下olympic, 呢個場好在唔係太多人, 就算假期都唔迫!!!

但估唔到最迫既係個supermarket!!!!

點解平安夜得supermarket??? 因為我地呢晚整愛心牛扒呀..........

kenneth於melbourne讀書時, 間唔時都會煎扒畀我食, 因為o個邊d扒唔算貴.... 但返到hk就一次都未試過....

呢日慶祝xmas之餘仲有我地結婚10個月紀念 (其實我倆大頭蝦成日唔記得慶祝!!)

不過個supermarket 好多人, d野好似唔使錢咁, 平既無晒得返d貴既....

想買西蘭花無晒, 想買mushroom但唔靚又貴....

於是買左:
- 日本番薯
- 翠玉瓜
- 牛扒 (2種)
- 秋力魚 (因為好平呀) 
- gravy

返到屋企就由大廚(老公)負責晚餐啦....



秋力魚由我負擔, 因為用焗爐的....

老公特別為呢次 dinner set up....



食得啦....
 
雖然賣相差左d (因為唔太識用個電磁爐煎扒啊!), 不過味道唔差架....

試過味後覺得唔使落gravy都ok呢....



多謝老公安排浪漫的一夜 (食既時候還有tone暗燈光呢)

 
cheers!!!

Merry X'mas!!!!

4 comments:

  1. 你間屋既紫色wall好靚呀!!!
    [版主回覆01/06/2012 13:52:52]係我揀架^^

    ReplyDelete
  2. 好SWEET AR. . .
    你張相影埋你著對襪好搞笑啊...我估你屋企果邊都是好凍..HAHA
    [版主回覆01/09/2012 10:35:05]係呀我家真係好凍,好似雪櫃:p

    ReplyDelete
  3. Olympic 3真係好有好外國feel喎!~~貴唔貴架?
    [版主回覆01/09/2012 16:10:10]唔貴架,幾十蚊一個早餐,我都會再去^^

    ReplyDelete
  4. 食早餐既地方好靚丫,係邊到黎丫?
    [版主回覆02/14/2012 22:34:00]係奧海城第三期呀

    ReplyDelete