Friday 31 March 2017

結婚六周年

已經係2月尾嘅事, 呢日係星期日, 工人放假, 所以二打二既我地只能簡單慶祝

我地選左唐人新村既"唐", 因為距離我家只是10分鐘車程!


網址: https://s.openrice.com/QrbS0nkO600
地址: 元朗 屏山唐人新村路1號地舖
電話: 3521 0144

間餐廳好大, 可能係星期日晚, 唔算多人
座位都好闊落

趁MOMO仲清醒, 影張相先!



呢間餐廳仲有個PLAY AREA畀小朋友玩, 但比想像中細, 我手抱MOMO, 無影相, 網上應該好多相關資料

DINNER TIME
老公叫左個肉眼扒, 唔錯, 唔UN, 連旁邊D豆同薯仔都好好味, 包包食左唔少薯仔!



我叫左雞 (已經唔記得咩名堂)
OK 但普通左D
底下薯餅又係好好味, HAHA


包包的兒童意粉
好普通, 但價錢就唔普通啦...



好在包包都肯食!


MOMO就自己乖乖坐


食食下MOMO眼訓, 飲左半支奶就訓左 (出街肯飲奶已經好好)

到甜品時間, 朱古力牌要加$20囉....
但呢個chocolate brownie 配雪糕真係勁好味, 暖暖地, 朱古力味唔太甜, 加上雪糕真係好正! 包包食左一半有多, 我其實想ORDER多一個呢! 只係甜品要等耐D, 加上包包都無咩耐性, 只好賣單走人....








職員好好, 主動OFFER影相










結婚六周年就只是簡單慶祝, 年初太多節目, 其實簡簡單單都唔錯!
個人太攰, 連慶祝都懶, HAHA

老公話希望10周年時可以去個二人TRIP, 唔知得唔得呢?

總結
門外有免費泊車, 揸車好方便
食物有質素, 但價錢都偏貴
地方大而舒服
有high chair又有小朋友餐具又有play area, 啱小朋友家庭

重溫上年





6 comments:

  1. 六週年快樂 ^^
    可以一家人一齊慶祝真係好開心、好幸福 ^^

    ReplyDelete
  2. 週年快樂呀~
    帶住兩個小朋友真係好難慢慢咁慶祝, 唔怕啦, 成世流流長, 好多年可以慢慢慶祝呀~

    ReplyDelete
  3. 六周年快樂﹗哈哈...我最近都有諗想話十周年二人世界去個短trip慶祝,但諗來諗去都應該係得個諗,最終可能係幻想當去咗

    ReplyDelete