Tuesday 28 March 2017

製作專屬您的幸福習作

不經不覺, 包包已經三歲多了, 由當初緊張十分的新手媽媽,到現在成為熟手技工的第二任媽媽,過程中,實在學到了很多很多….
想說的,不是餵奶換片,而是在小朋友身上體會到,學到的一切。



小朋友的內心世界其實好簡單,喺陪伴孩子成長嘅旅程中,我明白知足常樂,簡單就是福”!

平常,我會教導包包要學懂感恩,要知足。這個世代物質過盛,玩具多到玩唔晒,但我會教包包要珍惜玩具,愛護佢地。朋友送的,更加提佢,”你睇下姨姨/叔叔幾鍚你!”而不是只顧眼前玩具。玩具會壞,唯有愛是永恆不變,懂得感恩,世界都會變得美好!

的確,包包是好容易開心的小朋友,簡單如一粒朱古力,已可以令他笑到見牙唔見眼! 沒有迪士尼, 沒有冒險樂園,一個大草地, 一個足球,已可以令他樂半天! 大人呢? 我們在教導小朋友時,好多時自己都忘記,幸福其實好簡單

常存感恩的心, 知足便常樂!

看到我的兩個寶貝天真燦爛的笑容,陪伴他們成長,是我最幸福的一堂課!



快點去美贊臣facebook,製作您專屬的幸福習作啦: www.facebook.com/meadjohnsonhk/videos/1677983682229670/
1000位參加者仲可獲得$50書券! 我都已經分享左啦!
FUN享有禮  製作屬於您的幸福#MOMment短片】

啟發自不平凡嘅親子書《孩子,你是我最幸福的一堂課》,立即到< bit.ly/mjgamesite >簡單上載三張相就能製作你嘅幸福#MOMment短片,展示你嘅幸福習作,首1000位參加者在此分享即可獲得$50書券!
遊戲玩法:
1. 建議「Like/讚好」美贊臣A+專頁及相關帖子
2. 建議「Share/分享」相關帖子
3. bit.ly/mjgamesite 簡單上載三張相製作短片
4. 上載短片於留言位置
5. bit.ly/MOMment_info 填寫個人資料
截止日期:2017331日晚上1159
 
#美贊臣 #愛相伴 #MOMment #孩子你是我最幸福的一堂課

No comments:

Post a Comment