Tuesday 11 April 2017

包包春季旅行

今次旅行嘅地點係大埔樹屋,之前已經見過bloggers去玩,所以我都幾期待呢!

好開心呢日天氣好好,少少陰天又無落雨,唔太熱唔太凍!

去到我地就分組玩,我地嗰組第一個玩嘅係橫水渡。包包全日同佢best friend寶品一齊,兩個一痴埋就哈哈笑,好純真好老友!

第一次就同爸爸一齊玩,睇下佢幾開心!






之後有時間,個哥哥話可以小朋友玩,於是就同兩個同學仔一齊玩,真係好可愛好叻仔!










第二個遊戲係bingo搵checkpoint,但係其實得啲父母玩,啲小朋友去晒玩滑梯千秋囉~






之後我地就午飯,我地預先order左飯盒,個飯盒好一般,不過小朋友都只係食少少,因為去旅行嘛,家長都預備左好多零食畀佢地,真開心!

午飯後就到萬眾期待嘅樹屋,本來包包都好興奮咁排隊,但因為每次只可以一個人爬上去,輪候時間較長,佢愈等就愈驚,雖然已經著左安全扣,但後來都話媽咪我唔玩啦!我話好好玩架,試下啦~佢就眼濕濕咁話唔玩呀!咁唯有放棄啦,確實有點可惜!

呢個仔唔係細膽,只係安全意識太高,唔容易嘗試新事物。佢係唔怕高架,唔知點解唔肯玩!






到下一part,就係玩飛索。包包又話唔玩,只顧住去玩滑梯! 後來見飛索無乜人玩緊,我就走過去想試下,無錯大人都玩得架! 我就叫包包等我,媽咪想玩呀! 點知佢話我陪你玩吖! 行上去時仲好開心咁唱歌,小朋友真係好難捉摸!

到佢玩完,就玩好好玩,但話要weewee,又話等佢weewee完再一齊玩過! 可惜人地要收工,無得再玩啦!













最後就係玩呢啲mega blocks,估唔到小朋友好鍾意! 大人都好鍾意因為終於可以舒舒服服咁坐下,哈哈!







時間差不多就要去洗手間準備上車了。去完仲有少少時間,見到有同學仔一個人玩橫水渡,包包又話要玩! 見都有幾個小朋友排隊,我就話不如同同學一齊玩啦,但佢就話想自己一個人玩喎!



完全自己用力,好叻仔!






呢一次旅行真係好好玩!





8 comments:

  1. 我諗比anki佢都唔敢玩!我都好想去呢度玩!

    ReplyDelete
  2. 我都好想去, 不過好似話要團體先BOOK 得
    好明白小朋友嗰啲五時花六時變, 我個仔又係, 為母我興高彩烈安排啲認為佢會鍾意嘅嘢, 點知佢唔玩的話真係好掃興

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,超掃興,但又唔可以迫佢玩

      Delete
  3. 呢到好似真係幾好玩咁喎

    ReplyDelete