Tuesday 5 July 2016

去沙灘 - 黃金海岸

處女座嘅包包,除了非常固執,整齊,完美主義,仲有少少潔癖!
先聲明艾利絲同包爸都無潔癖架,唔知點解個仔會咁~

所以,包包係唔太鍾意玩沙嘅!
但我好變態,我想包包可以克服沙同水(佢仍然有點怕水)
趁自己仍然行動自如,就多帶包包去沙灘!

家住元朗,比較方便嘅就係屯門黃金海岸,雖然啲水質真係麻麻。

落車一見到沙灘,包包就話媽咪唔去呢度! 好彩兩個同行嘅表姐仔好興奮衝左上前,包包先肯一齊行。

其實佢鍾意玩沙,但唔鍾意啲沙痴住手手腳腳。
起初坐都唔坐,要踎,又只用工具玩



Warm up 左好少少啦


去玩水囉


天氣好到不得了。
我無落水,背部晒燶左,揸唔夠防曬!
爸爸回來報告,包包樹熊上身驚驚,可能因為太大浪。因為啲水都唔太乾淨,我都由佢,浸下腳仔算。


同姨姨玩水,攬到實


睇下兩個表姐仔幾開心!


唔玩水就玩沙啦
鳳爪腳又出來


一齊玩沙
好在有咁多人陪包包玩!


媽媽我帶左個冰袋
有冰凍嘅檸檬茶飲


睇佢幾開心!


每次玩沙一定準備一盆水畀佢
啲沙痴手腳佢就會浸一浸
不可缺少
睇下佢個樣同對腳! XD


沖完身即刻舒服晒


同包包去完沙灘,我攰左兩日
不過都想盡量陪佢多啲
第時細佬出世,就未必可以成日去街啦

12 comments:

  1. 我兩個都怕沙,大大吓就好啲架喇。。
    咁多人同包包玩一定好開心

    ReplyDelete
  2. 咁近有個沙灘真係正呀,前排天氣咁熱,去玩水真係一流呀!
    係啦...當時細妹出世前我都會盡量陪肚B玩多啲,最後嘅3人世界,不過大住肚就辛苦啲,包媽保重呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係玩一日攰兩日!
      做媽媽無計!

      Delete
  3. woo~~ 原來ee同 Iris好似呀,我就咁睇,以為你來的 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ee係我妹妹呀,似嗎?
      橫間衫係我黎架喎

      Delete
  4. 好似樣呀EE 同IRISSSSS~
    成班小朋友去玩應該會好D呀, 應該多D 約朋友仔一齊去玩, 咁包包就會放心D玩我估~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ee係我妹妹呀,似嗎?
      橫間衫係我黎架喎
      係呀,有其他小朋友應該會好啲!

      Delete
  5. 我未試過帶瞕瞕落沙地玩,不過我覺得佢都會抗拒,始終唔係好似其他小朋友咁「勇於嘗試」,同時我又好怕曬。連今個暑假都未知可唔可以咁做,因為佢又要返學我又要返工,索性出年暑假攞大假陪佢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 做左媽媽後就唔怕曬架啦,haha

      Delete
  6. Replies
    1. 夏天多啲去沙灘都好
      又可hea半日

      Delete