Thursday 14 July 2016

27週近況

見得閒就update下,免得對細佬唔公平啦~

呢個時候嘅我食得訓得又行得,係懷孕期嘅honeymoon呢! 妊娠濕疹都好左好多,keep住揸lotion就ok,所以最近都無咁戒口啦~
................... 上面呢段係我上星期打嘅................

呢幾日,我個肚開始好墜,肚底扯住扯住痛,甚至痛到行路都好辛苦。問醫生又話係正常,因為子宮擴張緊。問過媽媽們,建議我買托腹帶,放工就即刻衝去aeon買左六甲村! 用左真係無咁痛,用左2日,都唔係好慣,但都無辦法啦~

各種檢查都正常,bb size 係中碼偏大!已經轉頭了, 而且我地已經book左開刀日子啦~ 細佬仲踢得好勁,又成日踢,我又細粒,感覺上辛苦過上一胎好多。睇來細佬應該好曳下,唔似哥哥咁斯文!

我又成日肚餓,宜家已經重左15磅啦!不過我都唔理啦,開心最緊要!!


其實我內心還是有點擔心包包豬。因為到左暑假,我就要安排包包過隔離房同工人姐姐同房 (因為遲啲bb同我同房)…… 還有9月返新學校,9月尾bb就出世。我怕包包一時間適應唔黎,因為佢係一個好有系統嘅人……

其實我好唔捨得包包過隔離房訓,因為包包好痴我,有時朝早佢起左身,就會喺bb床叫“麻mi”,然後我就會抱佢喺我旁邊訓多陣。包包會攬住我條頸,頭貼頭訓,又好鍾意摸我面同頸,嗰種感覺真係好sweet 架……

又會擔心夜晚無人幫佢com被(其實有著睡袋),半夜醒左落床卜親 (諗多左?)…… 要唔要陪佢訓幾日? (咁我就要訓地下?!)

好多個問號,我知我可能諗多左。我已經買定張mcqueen床同床單,希望一切順利。

14 comments:

  1. IRIS, 恭喜你,少左上BLOG,所以遲來的祝福,祝你一切順利。

    ReplyDelete
  2. 仲好瘦,陀得又靚,你果感覺我明呀!唯有錫多d 包包!包包又咁乖!

    ReplyDelete
  3. 準備入大直路啦~唔好諗咁多,到時見步行步,相信包包會做得到~

    ReplyDelete
  4. 剛開始一定有磨合期架啦 don't worry too much now

    ReplyDelete
  5. 依個心理關口係必經階段,學你話齋9月一下子咁多轉變可能好難適應,真係要到暑假先開始分房嗎?果時肚B第一晚好順攤,但之後約2個月晚晚扎醒衝入我地房搵我架...

    ReplyDelete
    Replies
    1. *o*
      其實包包下星期就放暑假,有成個8月畀佢適應諗住ok。我諗住唔使返學佢可以訓晏啲ja
      我最怕佢夜晚迷迷糊糊卜親 :(

      Delete
    2. 我都驚,所以到宜家都有地下舖墊(不過肚B淨係初期自己瞓跌過一次落床),如果包媽擔心都舖下墊,或者買啲床欄頂住呀。祝一切順利 :)

      Delete
  6. 包包可能好快適應到呢, 唔洗太擔心呀~ 最重要而家保重個身體, 得閒就休息下~ 陀一個, 湊一個, 又要返工, 真係好辛苦, 不過mama係無敵o既~ 加油~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我辛苦唔緊要,做阿媽係辛苦啲,但生得佢出來我就有責任照顧好佢……
      其實最近都好爭扎,唔知轉校係咪一個好嘅決定

      Delete
  7. 小朋友適應力好強嘅, 向好果方面諗, 包包轉左校可能好開心呢! 可能有個弟弟會好開心呢! 唔好諗咁多先~ 見步行步啦! ^^

    ReplyDelete