Saturday 25 June 2016

2016 fathers’ day

計mothers’ day 後,包包學校又有fathers’ day party。呢日就叫老公請假去陪個仔啦~

老公平日好早返工,往往包包起身時佢已上班。所以包包如果朝早起身見到爸爸,佢就知爸爸唔使返工=唔使返學,也=有得去街!

幾經解釋下佢先明呢日係要返學開party。本來爸爸只需10:30去到學校,但包包扭計唔坐校車,話要坐爸爸車車返學。攪到心軟嘅爸爸無得訓晏啲。呢個小朋友開心到周圍同人講我坐爸爸車車返學呀~


同mothers’ day唔同,呢日主要係親子遊戲
老公話包包玩得好開心



同爸爸自拍
可唔可以正經少少呀?


好在有一千零一張係正經嘅


玩完就要返課室排洗同tea time
爸爸話包包要同爸爸走,唔肯返入課室,仲扭計喊,好醜怪呀~
最終miss 搞掂左佢,但佢就連食野都揹住書包,隨時ready 放學 XD


正日當日天氣咁好,就一齊去泳池游水。


包包好怕深水,腳仔掂唔到地佢就好驚,攬到我實一實。希望游多啲會好啲!


午飯後回家午睡
媽媽我放棄自己午睡時間,用v仔整左朱古力waffle 畀兩父子食

包包一見到就嘩一聲
小朋友啲反應真係好得意


相機食先


睇下佢個樣,好似講緊“媽媽食得未呀?”


呢份係老公嘅
我嗰個當然係無雪糕版
買左v仔咁耐第一次用呢個模
老公大讚好食,而且非常飽肚。包包只能吃到1/4件


晚飯後同爺爺一齊切蛋糕
包包好鍾意食蛋糕架
笑得靚啲得唔得呀?


我錫你一啖


你又錫我一啖


仲有一年一咭,已經係第三張咭啦


包包雖然外表好似媽咪,但內裡性格其實好似爸爸。性格內斂,少說話,喜歡車車運動,甚至食野口味都似足爸爸架!
















12 comments:

  1. 對於爸爸可以車自己回校,係一件好開心既事呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都估唔到, 到宜家佢都成日話想爸爸車佢返學!

      Delete
  2. O仔就倒轉, 個樣似爸爸,但性格似十足我....咁硬頸。

    ReplyDelete
  3. 嘩哈哈~~~~iris好叻呀,你影到相,我成日都想影,不過有時得我同巨龍去會所游,費事將部手機拎來拎去,所以冇影呢....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好少影相, 呢次同姑媽去所以佢幫我地影JA

      Delete
  4. 包包學校好好,有咁多親子活動!
    Btw,包包同爸爸好sweet呀~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間學校真係幾好,不過就快要轉學校 :(

      Delete
  5. 包包真係好可愛呀~~
    同爸爸感情好, 證明爸爸平時放好多時間俾包包^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最近爸爸真係放多左時間俾包包呢

      Delete