Tuesday 26 July 2016

29週驚魂

星期五,一早起身個肚陰陰痛。其實自27週開始,肚底都有少少扯住痛,又以為可能想大大,所以照常返工。

坐地鐵例排無人讓座,個肚就愈來愈痛,行到返公司,痛到想暈低! 嗰種痛係好似m痛咁,個肚本來又已經扯住痛,加上腰痛同埋少少胃痛(未食早餐),除了痛痛痛,無野可以形容!

我睇開嘅醫生正在休假,打左兩個醫生都Full booking,問左媽媽group嘅媽媽,結果去左睇仁安婦科急症!!

因為上一胎係穿水繼而開刀,所以我係唔知陣痛嘅感覺係點架!! 仁安姑娘好pro,喺電話已經問左我嘅情況,也有提醒我如果生得就應該去政府急症室,畢竟只係7個月。但我自覺未生得嘅,又好驚去急症,所以都係先去仁安check下。

Whatsapp老公,佢嚇到即刻放下工作來我公司車我去仁安。其實雖然係痛,但我自己唔太擔心,好多時往往喺身邊嘅同事同老公好緊張……

去到仁安,其實已經無咁痛,但嗰種陰陰痛係keep住成日都有。好快就可以入去見醫生。醫生check完一輪表示無早產跡象,也無宮縮。佢話暫時搵唔到原因。但話尿道炎係其中一個可能性(其實我唔覺得係,因為我痾尿無問題喎),建議我留尿液做化驗。為了安心,唯有照做。(兩日後報告confirm我無尿道炎)

雖然乜都check唔到,加埋胃藥,埋單2100大元! 仔呀仔,你唔好成日嚇我啦,爸媽嘅荷包愈來愈扁啦~

結果星期六日,除了外出食lunch,大部分時間只係坐同訓。包包都好乖,知道媽媽唔舒服,就搵爸爸同佢玩。

星期六順路上學校睇相,媽媽睇相時包包就乖乖坐喺度等我,仲自己攞支水出來飲,老師個個讚佢喺學校超級乖又識自理,唔使老師幫忙,如果喺屋企都係咁就好啦~


之後去新元中茶木食lunch就回家休息


星期日,爸爸喺天台set up個水池畀包包玩
佢超開心
早上玩完,下午nap 完再玩!





結果經過兩日休息,星期一已經唔痛啦~
到宜家都唔知點解當日咁痛?!
細佬豬,你要乖,唔好要媽媽太辛苦,仲有千萬唔好早左出來呀~

25 comments:

  1. 真係好驚險,好彩最後都無事,你呢排真係萬事小心休息多D呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,宜家行路都唔敢行太快

      Delete
  2. take care 呀,萬事要小心!

    ReplyDelete
  3. 事事小心呀~ 一定會事~ 細佬乖乖~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰日喺新元中見到你!
      我為左用張萬寧coupon買左4包抹手紙:p

      Delete
  4. 哇, 細佬要乖乖地呀, 唔好再嚇爸爸媽媽

    ReplyDelete
  5. 好險~無事就好,大直路要順順利利呀!

    ReplyDelete
  6. 有驚無險,希望你之後順順利利~

    ReplyDelete
  7. 有驚無險,好彩最後無事! 休息多D 啦~

    ReplyDelete
  8. 好好休息啊!祝一切順利!

    ReplyDelete
  9. 休息多啲!!唔好粗勞喇!!

    ReplyDelete
  10. 有私家游池好正呀~
    包媽休息多啲啦, 冇事冇事, 祝一切順利

    ReplyDelete