Wednesday 15 June 2016

一家四口

有艾利絲fb嘅朋友,應該都估到,包包要做哥哥囉!艾利絲現在已經23週了!
唔知點解一向健康嘅我地,每次懷孕都不太順利,由順其自然到開始心急,到灰心失意,最後bb都係細b啊,預產期在10月初。
 
 
這次懷孕比上次辛苦,一來年齡大左,二來要湊包包,三來個胃好唔舒服,四來我中了妊娠濕疹呀~ 真係食又唔好訓又唔好……

睇返上次懷孕寫嘅孕記,真係好詳細!! 自己都會回味下! 時間關係,呢一次只能簡單紀錄一下。

懷孕係我地嘅計劃,所以m小姐一遲到,我就買棒棒驗啦~之後就book 8 週產檢同去健康院登記。 懷孕不適同上胎一樣由9週到16週,除了頂住頂住又無胃口又多口水,就係個胃成日痛,肚餓又痛飽又痛,每2個鐘就要食野。因為無咩胃口,想食嘅就食,除了生冷野,無特別戒口,薯片,麥記,蝦,叉鵝飯,全部照食,唔知係咪因為咁,12週開始有濕疹,痕到傻,宜家無忽好肉!! 仲重得好快呀~

講返bb, 呢一胎個肚肚好大啊,8週就好似12週咁,我仲一度懷疑自己懷twins,好白痴,哈哈。起初一切順利,直到13週到屯門醫院做oscar,度頸皮度到2.4mm,3mm就係高危。到報告出左,ratio 係470:1,雖未係最高危,但都係唔太好嘅數字。20週去王紹宏醫生度照結構,王醫生都建議我做多次檢測,因為panorama 平少少(類似T21 nifty) 就即日抽血攞去驗,好在一星期後報告一切正常! (結構$2600 加panorama 4500,成為7100大元) 真係有啲後悔唔早啲做,做左就oscar都唔使做啦~ anyway, 最緊要bb健康!
 

至於包包,佢都已經好接受媽媽肚裡面有個bb,仲知道自己要做哥哥。早幾日仲忍唔住同佢班主任講左媽媽肚入面有bb呢! 唔知係咪小朋友真係感覺到,初時未夠3個月我都無講畀包包知媽媽有bb,但包包嗰期開始真係特別扭計! 第一次話佢知時佢仲唔信話唔係呀,又話自己都有肚腩又話自己有bb,笑死我! 而家每晚我都會同佢同bb傾計,佢會摸我肚仲識話要細細力,又會唱歌畀bb聽,希望keep住到bb出世都咁好啦~ 睇到燒腩媽同蛇仔媽嘅blog,都好擔心包包呢個咁痴媽媽嘅小朋友會有情緒問題!
 

講住咁多先……
大家又估唔估到係細佬定細妹呢??
 

 




33 comments:

  1. 恭喜!恭喜!我估係妹妹湊個好字!
    小朋友有情緒就避無可避㗎啦,但捱過咗就會好,燒腩仔都開始正常返,所以唔使擔心太多住,你反而要小心身體休息多啲養好胎呀!

    ReplyDelete
  2. 恭喜晒啊。好開心啊!

    ReplyDelete
  3. 恭喜包媽!
    BB 五官好細緻, 我估係妹妹嚟嘅
    Sorry我家蛇仔明嚇親你, 但唔洗驚, 蛇仔明咁頑劣嘅小朋友都已經回復正常喇, 仲好錫妹妹添, 所以包包一定係好哥哥冇問題架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 蛇仔明邊係頑劣呢?算好乖就真!
      希望包包都係好哥哥!

      Delete
  4. 好替你開心,再做媽媽!Anki 知道包包做哥哥佢話要黎探bb同包包!

    ReplyDelete
  5. 恭喜晒!  我希望你呢胎係囡囡!

    ReplyDelete
  6. 恭喜晒!!我估係妹妹,不過都係仔女都一樣,都係媽咪嘅寶寶!
    細B大B都冇咩緊要啦。。最緊要係健康,10月生日好呀。。。我都係十月之星!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,仔女都咁錫!最緊要健康!

      Delete
  7. 恭喜晒!! 好開心呀!!
    我估係妹妹, 不過點都, 都係天賜的禮物
    包包咁叻仔, 一定會係好哥哥呀!!

    ReplyDelete
  8. Dear, Congrats! So happy for you.

    ReplyDelete
  9. 恭喜呀,十月好呀,又唔會太熱太涷,是好好的月份呀 ^^
    唔洗擔心,包包一定好愛鍚弟/妹的,祝一切順利:)

    ReplyDelete
  10. 恭喜晒!個肚又真係幾大wor,不過人地話第二胎係會咁,因為肚皮已經撐開過,lolz!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個肚真係好大呀~ 好似好多個月咁!
      不過好處係座地鐵好快有人讓座,哈哈!

      Delete
  11. 恭喜晒包媽,到你有好消息啦 ^^
    第二胎個肚好快泵脹,不過睇落你仲好fit呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝多謝!脹爆好多了,希望生完後減到啦

      Delete
  12. 恭喜呀包媽~ 好多人都話第2胎個肚會快大D, 可能肚皮鬆左, keke!

    ReplyDelete
  13. 恭喜晒包媽~~ 我估應該係囡囡喇 (我果個又係仔仔呢..)

    我都覺得陀第二胎辛苦好多, 不過主要都係因為要湊住大果個, 有時佢點都要扭我抱唔要其他人, 抱15分鐘真係腰都斷, 希望大家都一切順利呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包都好鍾意扭我抱架, 初時我呃佢話媽咪整親隻手好痛呀,盡量少抱
      宜家個肚大,就同佢講個肚腩頂住左呀,抱唔到包包啦...
      下一篇開估性別啦

      Delete