Monday 20 June 2016

細路定細妹?

有個仔,當然想要個囡囡啦~
特別係包包咁可愛,更加想要個女版包包呢!
但都明白呢啲野唔能夠強求。

我又學下人地,未知bb性別時問下包包bb係男仔定女仔先! 而包包次次都話bb係男仔! 但包包嘅表弟堂弟全部係男仔,所以我都唔係幾信佢估嘅!

至於我自己,唔知係唔係女人嘅第六感,我一直覺得bb係仔黎,雖然我好想要個囡。

結果…… 14週檢查嘅時候,就已經知道……
又。係。仔。呀~

預演一家四口(個bb係包包表弟) XD



雖然有少少失望,但都好快接受左,好似自己已經有預感咁。無論仔女我都一樣咁愛佢地!!

包包係9月頭出世,而bb 會喺9月尾開刀,所以基本上所有bb衫都著得返,仲有包包表弟堂弟都有唔少可轉送畀我。唯有安慰自己呢胎可以慳唔少錢啦~ 到宜家咩都無買到呀!而包包將會喺9月開始返全日班,時間上真係啱啱好呢~

生仔6299一定最開心啦,始終係圍村人。但我要重申,宜家已經無生仔有錢分有地分呢支歌仔架啦,有時聽到啲朋友講呢啲,都真係嬲嬲地架,好似我特登生多啲仔去分錢分地咁!!

另外,就係好多人叫我再生多個啦!
下,呢胎都未出世就叫我生多個? 又唔係一定生囡喎?!
我唔敢肯定我會唔會再生,因為實在太多變數。
我同包爸都生於大家庭,也愛大家庭。但始終養一個小朋友唔容易,自己又唔知自己可否handle,還是留待上天決定吧~

我諗得太遠啦,希望呢胎順順利利,也希望細佬好似哥哥咁乖巧啦~


33 comments:

  1. 弟弟都一樣係爸爸媽媽嘅寶貝!!健康快樂就得!包包做哥哥一定好開心啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望包包好似小檬咁係個好哥哥!

      Delete
  2. 其實仔女都一樣錫~ 唔洗理人地點諗~ 最重要自己開心~

    ReplyDelete
  3. 我都應該生仔呀... 聽到果刻有少少失望,但好快已經收拾心情了!其實仔女都一樣係自己寶貝, 之前一直諗住兩個夠晒數,因為金錢精力都有限, 而家都唔敢諗了, 一陣第三個都係仔都唔知用咩心情去面對, haha!

    最緊要係BB 身體健康!

    ReplyDelete
  4. 仔女都好, 健康就好
    同性sibling 仲多話題仲好傾, 同埋最重要係, 媽媽係家中唯一女皇, 地位超然呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我老公都係咁講,希望係女皇唔係阿四 XD

      Delete
  5. 啊,你唔講真係唔知,我仲以為依家都係有地分啊 ^^""""
    仔女都好呀,健康最重要 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港地從來都有土地問題,何來咁多地呢?

      Delete
  6. Replies
    1. 有小朋友已是福氣,仔女都ok

      Delete
  7. 唔洗失望,其實我覺得兩個兩性別,大家玩嘅嘢差唔多,反應會重開心:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,最重要係慳唔少呢~

      Delete
  8. 恭喜啊!兩個小朋友同性別其實好方便㗎,兩個又玩得埋。

    ReplyDelete
  9. 恭喜啊!兩個小朋友同性別其實好方便㗎,兩個又玩得埋。

    ReplyDelete
  10. 仔女都一樣係包媽心肝寶貝,最緊要小朋友健康呀!包包有個細佬一齊玩,一定仲開心呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀健康最緊要!
      包包已經話要細佬同佢玩車車啦~

      Delete
  11. 兩個同性都有好多優點,包包最開心!

    ReplyDelete
  12. 仔又好,女又好,有個伴就好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,當初打算生多個都只想包包有個伴!

      Delete
  13. 我成日d 人話生仔有錢,其實起屋都要錢啦!養個細路唔使錢咁,我對呢d 都好反感,生仔唔係因為錢,祝細佬似哂包包咁乖又聽話

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最憎啲人一知係仔就話你就好啦又多塊地!香港地何來咁多地? 真係好反感!生仔生女唔係為錢,唔明啲人點可以咁諗人地!

      Delete
  14. 乖0既仔女都無問題!最緊要健康快樂

    ReplyDelete
  15. 對包包黎講, 有個細佬仲開心呀, 兩兄弟有個伴一齊成長~
    雖然係會有少少失望, 但點都係自己心肝寶貝, 細佬一定會好似包包咁健康精靈可愛!

    ReplyDelete
  16. 無錯啊, 生仔生囡都一樣咁錫!!!仲要慳唔少..wakakakaka

    ReplyDelete
  17. 仔女都無所謂啦,一樣咁開心,最緊要有伴嘛~

    ReplyDelete
  18. 仔女都好。都一樣似你咁靚。:)

    ReplyDelete