Wednesday 13 April 2016

2016 Easter

復活節假期第一日就如上一篇所講,進行戒奶咀大行動,可惜失敗左 

第二日,我地去左黃金海岸嘅復活節嘉年華

黃金海岸真係一個好舒服嘅地方


媽媽我一早團購左套票畀包包玩吹氣彈床
包包一向都好鍾意玩架
排緊隊時仲好期待呢


點知一開始,三四個五六歲嘅小朋友喺佢身邊狂跳,我相都未影包包已嚇到喊,係咁叫媽咪

我地拿拿聲叫工作人員抱佢出來
之後,包包就咩都唔肯玩啦
要爸爸安慰一番


咁我地就去食lunch先
包包食意粉食到咀仔污嘈晒
見佢唔玩彈床就換左隻扭扭狗仔畀佢


食完lunch, anki 都到左啦
Anki真係好可愛!


包包見anki玩佢又肯玩喎
因為佢細粒所以爸爸都可以陪
但呢個game對細細粒嘅包包來說都真係有點吃力,佢玩完一次就唔再玩啦~
Anki就好犀利,自己一個玩左三次!


回家午睡,就出發去婆婆家食飯,玩到10點先回家

第三日,我地去左海洋公園呀~
天氣好好唔太熱
媽媽我前一晚漏左個電話喺婆婆度,要先去攞返,攪到12點先去到op
又唔記得預約泊車,攪到爸爸泊車等好耐

我就同包包入去玩住先
已經第四次黎op, 又因為成日拖住包包,所以今次無點影相
張年票都快到期啦
呢日op仲要勁多人呀


包包好鍾意panda架,可惜大熊貓無影


之後就去左睇雀仔,喺兒童王國玩
再去對面睇海豚,仲第一次一路食lunch一路睇(其實係等多過睇),慳返唔少時間
之後又行左陣,5點左右就走啦

走時先影合照
我想搵人幫我地影,但周圍都係b6人囉
正當我想放棄之時先見到一個香港family ja
 好恐怖


第四日,想過得輕鬆啲

首先帶包包去剪頭髮
我話不如媽媽幫你剪吖
佢話: no, 叔叔剪
原來佢仲記得上一次剪髮係叔叔剪!

剪緊時個樣好慘,但又唔咁喊,哈哈


剪完叔叔畀左杯熱朱古力佢,勁開心
得啦,以後佢都應該會好樂意去剪頭髮!


之後,就去睇戲
包包第一次睇戲呀


仲約埋寶品一齊睇!


睇左一陣包包已經唔太明郁身郁勢,好在帶左好多零食,勉強挨到完場
或者下次睇套簡單啲嘅


11 comments:

  1. 我復活節假期都帶左劉BB去OP
    我仔好驚門口果隻大熊貓 唔肯去影相

    ReplyDelete
    Replies
    1. Op超多人呀
      包包好鍾意大公仔架
      不過呢隻熊貓好cool

      Delete
  2. 好精彩嘅EASTER HOLIDAY喎
    蛇仔明都好鍾意玩BOUNCY CASTLE, 但有時如果遇著啲大哥哥姐姐我都覺得危險啲, 會唔玩住

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰幾個細佬排我地後面,我都估唔到
      希望包包唔會驚左以後唔玩

      Delete
  3. 好開心的假期 ^^
    原來包包都係依家先睇劇,我都係早排先同巨龍睇,哈哈 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我覺得唔使急,要佢enjoy明白套戲先去都未遲

      Delete
    2. 其實我覺得唔使急,要佢enjoy明白套戲先去都未遲

      Delete
  4. 其實第二日Anki 去,佢已經唔係好肯玩!好多好大小朋友!

    ReplyDelete
  5. 你比我三張飛原來都唔夠表麵超!XD

    ReplyDelete
  6. 玩彈床真係要睇住D細,大嘅玩到癲晒可以好得人驚

    ReplyDelete
  7. 包包新look好好睇,我覺得op真係好啱小朋友呀:D

    ReplyDelete