Thursday 14 April 2016

2016九州之旅day 4 - 湯之坪、九州自然動物公園、回福岡-JR博多CITY

2016年1月5日

一早起身就過另一間房食早餐
連早餐都咁豐富!雖然好精緻,但晨早流流真係食唔到咁多……
包包又有白飯同飯素,仲有紫菜! 我用紫菜包飯畀佢食,食左兩啖佢就識淨食紫菜唔食飯=.=
早上個VIEW都好靚

之後我地就check out ,去行湯之坪

湯之坪係湯布院嘅一條街,都係一啲特色小店。喺附近隨便找個carpark泊車。
但唔知係咪太早好多店未開?
定係天氣有點凍?
中間又多車行, 小朋友要小心
我真係覺得無乜好行…… 有點失望……

買左好出名嘅b-speak 蛋糕,但只係一般,唔食都無損失。同包包講買蛋糕,即刻乖乖排隊!

再行呢間龍貓店。對面有個小公園。可惜前一晚落雨,千秋滑梯都濕左玩唔到。






臨走前去超市買左蛋糕同果汁,怕佢一陣肚餓。
一上車就自己ko左一個小蛋糕


下一站係九州自然動物公園
www.africansafari.co.jp/

我一直都好期待!
因為佢係safari 形式
啲動物係無籠困住架
可選擇自駕進園或坐jungle bus入園
Jungle bus 仲可以餵動物添!

由於天氣凍,所以我地選擇自駕
入去嘅過程係完全唔使落車
畀完錢,staff 就畀部dvd機我地
架車一路行,個dvd機就會介紹嗰區嘅動物


有咩動物唔多講,睇相啦~







啲動物就喺車前車旁行過
真係好興奮架!




呢架就係jungle bus
啲動物一見架車就會自動行過去,因為有野食嘛









其實我地4個大人仲興奮過包包 XD
真係未試過咁近啲咁大型同兇猛嘅動物!
包包反而睇得好入神,但好冷靜!

Safari完左之後,就泊好架車去園內餐廳食lunch

途經有好可愛嘅小馬
可以畀錢騎
但包包唔肯騎呀


叫佢影相仲好唔合作!


到餐廳位置
Papa買食物
我就同包包去旁邊手信區行下
呢個小朋友見到啲動物公仔勁開心!


最後買左盒動物figures


至於間餐廳……
有烏冬有飯有意粉,但啲食物真係好麻麻
不過天氣凍我地都食晒 :p

食完飯就行埋動物園其他地方
其實唔係好大

有得餵小馬,應該係驢仔



有間小屋可以摸啲好似龍貓嘅小動物
但要戴手套先摸得
包包起初唔肯戴
咁媽媽戴啦


佢見到我戴佢又肯戴
但對手套太大啦


唔敢郁,哈哈


臨離開,先知道近入口嗰邊可以同bb老虎影相!
但撞啱休息時間無得影!

之後就我地就離開,開車返福岡了
開車嘅時候落冰雹呀!
好在無落雪
但天氣真係幾凍

沿途又經山田出口
Papa又買coffee,結果整醒左包包 =.=
搞到包包唔夠訓,成晚勁扭計


兩個半鐘車程返到福岡
餘下三晚就住博多都miyako酒店
唔使再轉酒店啦
就喺JR 博多站後面,非常方便
仲要hkd 六百幾一晚包早餐,勁抵

房內都無咩危險位置,唔怕包包整親(有陰影!)



Settle down 就去博多站行下,
有tokyo hands 同板急百貨
但啲野都偏高價位,所以暫無斬獲

本來想去頂樓玩小火車,可惜落雨
(結果之後忘記了!)
而包包又開始扭計 (眼訓呀)
所以拿拿聲搵地方食飯

博多站樓上好多野食
但行完一輪,唔係太啱食, 有D想食又就唔啱包包食
我地又唔想食日式料理
結果隨便入左間食親子丼嘅餐廳
味道非常一般
包包又扭計我都唔得閒影相 (非常一般, 唔影都無損失)

食完飯就返酒店休息
包包未到10點就訓左
我就忙於洗衫
老公喺樓下雪糕機買左雪糕畀我食 :)




16 comments:

  1. 個自然動物公園超正喎,有機會去九州真係要去吓至得

    ReplyDelete
  2. 以前都唔知自己會enjoy 去動物園架, 有小朋友真係改變一切, 個zoo 好得呀

    ReplyDelete
  3. 好正啊個動物園.......我都好想去!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似我咁,去完沖繩去九州啦~

      Delete
  4. 我仲諗緊餵唔餵小動物

    ReplyDelete
  5. 你去旅行會洗衫架,乾得到嗎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有洗包包底衫同毛巾,冬天酒店開暖氣所以都乾

      Delete
  6. 你去旅行會洗衫架,乾得到嗎

    ReplyDelete
  7. 我仲諗緊餵唔餵小動物

    ReplyDelete
  8. 哇,睇動物真係好開心啊,我都睇到嘩嘩聲呀 ^v^

    ReplyDelete
  9. b speak 真係名過於實!
    我都想睇動物!!

    ReplyDelete
  10. 個動物園好似好好玩咁WO!

    ReplyDelete