Wednesday 20 January 2016

包包K1 大作戰

結果塵埃落定
時間關係只能做個round up
11月interview嘅時候,包包講野仍然唔叻,而且未正式返n班,又係細b(個樣仲要好bb),所以我地對佢嘅表現都無咩期望。我地決定如無好嘅卷校就讀現在讀緊嘅私校。

雖然咁安慰自己,但經歷完整個interview過程後,我都不得不承認細b真係輸蝕好多。而且我又只揀上午班(包包係早睡早起),結果當然係失望啦~ 見到身邊朋友都有offer,真係好傷心。雖然包包面試表現一般,但佢都算係一個可愛聽話乖巧嘅小朋友,點解啲學校唔收佢呢? 諗下諗下仲喊左出來……

最後,因為老爺搭上搭,我地後補上一間不錯的全日制幼稚園。感謝上天畀呢個機會我包包呀~

等面試時好乖咁排隊


面試look一


面試look二



1。珈x 幼稚園 (卷校)
評價: 元朗區提供最多學位嘅學校,但評價一般,多b6人,但見佢係最早in嘅一間,就當熱身
面試表現: 四人group in,出奇地對手全部係阿呆,包包係表現最好嘅一個!
結果: pm offer

2。三x 幼稚園(卷校)
評價: 元朗四大之一,評價好,但位少
面試表現: 一對一,門外滑梯係至命點! 包包in 得好唔專心,但好多問題都有答到
結果: rejected

3。周x主愛 (卷校)
評價: 元朗少有嘅全日制幼稚園,但只有48個位,機會少得可憐
面試表現: 要獨立in,可惜包包唔肯自己入課室,只好放棄。反正機會不大。

4。 真x 幼稚園 (卷校)
評價: 元朗區名校,幾乎全元朗嘅小朋友都會apply
面試表現: 又係要獨立in,呢一次我醒目,叫爸爸去,果然包包非常樂意自己入去in。表現如何不重要,我覺得包包已經好叻仔!
結果: 不取錄 (沒分reject or waiting)

5。萊x 英文幼稚園(私校)
評價: 元朗破有名氣私校,但出名好谷
面試表現: 一對一,爸爸同包包去,話包包表現好好
結果: pm offer

6。肖x 幼稚園(卷校)
評價: 元朗四大之一,happy school,好多人想讀
面試表現: 包包剛午睡醒,有點呆滯,老師也hea in, 實在不太明白收生標準
結果: 不取錄 (沒分reject or waiting)

7。生x堂幼稚園(卷校)
評價: 又係元朗四大之一,happy school,又係好多人想讀
面試表現: 一入去就大哭,叫爸爸! 嗰排爸爸因打醮請左幾日假成日陪佢,可能因為咁好痴爸爸,只可嘆息與此校無緣。
結果: 當然係rejected

8. Xxx幼稚園(卷校) (最後被取碌嘅學校,不公開校名了)
評價: 無人不曉嘅幼稚園,有得in 係因為老爺搭上搭。好可惜學校表明我地只係waiting,要有人放棄先到我地
面試表現: 主要同家長傾下計,無乜特別
結果: waiting後被取碌
 
 
又其實,包包現在讀緊嘅學校都好好,miss好錫佢,係無學卷,攪到我都1516……

19 comments:

  1. in幼稚園只係人生中其中一個過程,大個咗到小學就唔會再有大仔細仔嘅分別,到時就真係靠包包自己,宜家總算有間好offer,都好好㗎啦﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明白,只係對啲學校咁對細b真係好唔開心,好感恩有offer

      Delete
  2. 收生準則係咩根本冇人知? 所以唔需要為左呢個遊戲而唔開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 宜家開懷左,但係當自己個仔係咁收reject letter,真係會唔開心

      Delete
  3. 真心包包都係好定好乖,輸蝕在細b,同埋我anki,大b都五間後備,真心替你高興入到果間

    ReplyDelete
  4. 面試呢家嘢,真係會令人死好多細胞...包包最後都入到心儀嗰間,好好食返餐慶祝吓:)

    ReplyDelete
  5. "無人不曉嘅幼稚園"即係都好叻叻架,祝包包k1在新學校開心快樂 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實係靠爺爺幫手先有個機會ja

      Delete
  6. 包包叻叻! 我懶到無咩報學校由佢原校讀JA, 開心最緊要!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果無學校收,我地都會原校上。
      你點呀?仔仔們乖唔乖?

      Delete
  7. 我都覺得細b好輸蝕(我仔都係9月B), 之前in N班時已經體驗到, 結果一間都無OFFER, 我已經做定心理準備K班大作戰時都會係咁...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我既經驗係,細b通常只有PM OFFER,或者第二輪後備先有OFFER
      又唔會無OFFER, 但如果要AM,真係難D

      Delete
  8. 包包咁乖,去到邊都會讀得開心投入~! 依家有間無人不識讀實在太好啦!呢個世界永遠識人好過識字...

    ReplyDelete
  9. 睇到你這篇,非常非常明白你的心情,不過我仔無包包咁好彩,又要比包包再細D,所以基本上K1全軍覆沒,現在努力IN N。你都可以放心了,希望包包有個愉快K1生活。

    ReplyDelete
  10. 包包都叫做有個PM offer 係自己得來的, 我仔真係乜offer都無啊~ >.< 一來自己報得少, 二來揀哂上午班, 所以都唔關小朋友能力事, 係真係太多人, 太難爭取到am位~~

    ReplyDelete