Monday 18 January 2016

2 years old photo by Coochichi

已經4個月前影.... 但我都好想SHARE因為我真係好鍾意呢SET相!!

HIGHLY RECOMMEND COOCHICHI (大家可以FB SEARCH佢)

價錢合理而且攝影師真係好落力, 所有相既COPY都會畀晒我!!

而且迪欣湖真係好多野影, 係一個好好既影相地方!
包包係一路玩一路影, 佢不知幾開心呢~

一去到PAPA泊車, 攝影師就叫我同包包落車影下相先....






真係好自然,真情流露!

之後PAPA到啦...




雖然係好普通既亙動, 但都CATCH到包包好開心既一面



跟住去草地玩


好鍾意下面SNAP 既相, 有時唔一定擺晒POST先靚



包包豬SOLO






真係忍唔住讚自己個仔真係好可愛, WAHAHA.....
 
好鍾意下面3張連環圖, 好開心既感覺




MAMA都帶左D道具



唔少得地標啦.... 包包本來有點驚D水, 但攝影師好好, 狂引佢笑


 
食餅餅, 媽媽一粒

 
爸爸一粒
 
 
攝影師叔叔都有一粒 XD

 
 
回程既時候影...
 
 
仔呀仔, 你真係SUPER CUTE! (SORRY, 做阿媽既係咁架啦)

 
本以為去到門口收工, 但攝影師真係好好, 問我地有無SPARE衫, 不如同包包影D玩水相!



最最最後, 仲問我地包包鍾唔鍾意玩千秋, 再影多幾張! 只係包包真係有點累, 無咩笑容



呢個攝影師真係好好!
但係就等左2個月先收到相... 耐左D!




21 comments:

  1. 影得自然好靚啊~~~~
    包包的確好可愛既呢~~~~~~

    ReplyDelete
  2. 影得好靚呀.....攪到我都好想影添~

    ReplyDelete
  3. 影得好好呀,好自然。我都係鍾意Snap style,夠真實!

    ReplyDelete
  4. 上次去迪欣湖Playright活動都唔知果度咁多地方咁靚,啲相好得呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 迪欣湖都幾大架,我地上年去左3次,好鍾意嗰度

      Delete
    2. 迪欣湖都幾大架,我地上年去左3次,好鍾意嗰度

      Delete
  5. 照片拍得好自然, 好靚呀~ 你地一家三口個look都好襯添~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有夾過下,大家都著淺色衫,影出來會柔和啲 XD

      Delete
  6. 包包唔係我個仔我都忍唔住一路睇一路覺得佢好可愛呀...完全捕捉到佢既笑容, 殺c人啦!!!
    mama你同樣殺c人, 好fit 好靚呀~~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我覺得影得我好肥呀~
      不過最緊要影得包包好!

      Delete