Thursday 21 January 2016

2016九州之旅day 1 - 到達福岡,運河城

姐姐放大假三星期,反正都要請假,就決定去旅行啦~ 爸爸話帶住包包最好都係自駕遊。日元平左,最後決定去九州!
我地兩個月前先book,聖誕假期好貴又好full呀~ 最後決定1月2日先出發。包包已過兩歲,要買機票啦,CX好貴,結果我地無可奈何第一次坐廉航hk express... 包包也要同學校請假一星期(佢total 3個星期無返學呀)
感恩九州呢幾日都唔算好凍!
2016年1月2日
我選了12:50 機,因為配合包包午睡時間。出發前幾日已經同包包講我地去坐飛機,呢日佢一起身就話要坐飛機,真係勁心急嗰隻! 而媽媽我都悉心同包包著了親子裝去旅行,包包見到自己同媽媽著到一樣不知幾開心!
Check in 後我地去terminal 2 食個靚早餐,估唔到原來terminal 2都幾多餐廳! 因為無飛機餐,我就帶定個象印,再叫個通粉帶上機畀包包食。
飛機準時起飛,出發囉!

包包呢一次有自己既位啦.... 但係等起飛等左好耐, 眼訓既佢有點唔耐煩, 結果畀左百力滋佢食 XD


起飛無耐就訓左啦.... YEAH!
訓左1.5小時, 之後餵包包食通粉, 好快就到啦



到達福岡機場後就直接坐的士去酒店。機場同市區好近,坐的士都唔貴。
呢日嘅酒店真係麻麻地,房好細 (一啲都唔會recommend)。我地趕住出去食飯所以相都無影! 事源2/1係日本假期,我兩個月前搵酒店竟然係無房! 係成個博多嘅酒店都無房,真係嚇到我吖! 最後經永安先book到呢間較為市區嘅酒店,仲要個rate一啲都唔平! 上網check以為間酒店ok,點知原來我攪錯左Canal City Washington同 Hakata Nakasu Washington,Canal City 嗰間大好多架! 去到先知自己蠢左! 但只係訓一晚就算啦~ (其實係唔算都唔得)
旁邊已經係運河城canal city,拿拿聲去搵野食! 星期六嘅晚上6:30,結果係間間餐廳都排長龍,最後揀左間較少人,食蛋包飯嘅餐廳。
去日本緊係要order兒童餐! 只係三十多元港幣! 睇下包包幾開心。
其它嘅飯都ok!



食完就行一陣運河城,地方真係好大,大到都唔知點行?! 見h&m有童裝就入去行下。好攪笑包包都會自己睇衫,佢攞左對鞋畀我,叫我幫佢著,一望價錢好抵,即買。估唔到第一日已有收穫!
大家都攰,所以都唔想行呢個大到唔知點行嘅商場,決定返酒店休息。點知又途經一間超市,我地又行左一個鐘,仲買左啲士多啤梨同飲品第二日食!
返到酒店準備沖涼休息。我地間房係twin bed,包包喺一張床玩,爸爸喺另一張床上網。我見爸爸同包包講緊野,就轉頭去台面攞野,點知包包就碌左落床,個頭仲撞到床頭櫃! 爸爸接都接唔切! 媽媽都因為自己嘅粗心而感到內疚。好在自己唔知點解有帶喜療x,總算好快消腫。
之後我就較水同包包沖涼,喺沖涼房聽到bom一聲,即刻衝出去睇,包包kick親撞到枱角,塊面仲損左流血! 只怪間房實在太細! 爸爸見住佢跌,勁心痛,仲想帶包包去醫院! 好在唔怕痛嘅包包好快收聲唔喊,也覺得只係皮外傷,於是決定唔同包包沖涼,抹下身拿拿聲畀佢訓覺免得佢又整親。
呢張係撞親之前影... 原本想買乳酪畀包包, 點知買左益力多味布甸! 包包唔鍾意食...
呢晚老公兩次都見住包包跌心情一點都不好過,大家都訓得唔太好!

 

11 comments:

  1. 嗚...聽到都覺痛呀...>m<""不過好彩只係皮外傷呢...><"""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 老公話睇到真係好心痛, 我慶幸我無見到

      Delete
  2. 皮外傷姐皮外傷姐,小朋友跌吓先大嘛,唔好唔開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好在包包之後無咩事, 係影相唔靚仔囉

      Delete
  3. 好少事,無事無事!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好在包包之後無咩事, 係影相唔靚仔囉

      Delete
  4. 小事,仲要係男仔,唔喊叻叻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好在包包之後無咩事, 係影相唔靚仔囉

      Delete
  5. 小朋友唔小心跌親都唔關大人事既, 跌過後小朋友就會識驚下次小心D~~ 係會好心痛, 不過皮外傷好快好, 無事無事~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係老公見住佢跌心痛啲,好在無影響之後行程

      Delete