Wednesday 13 January 2016

偽ftm之感言

話咁快3個星期嘅ftm日子就完左,工人姐姐平安回來,everything's back to normal, 但我相信包包應該都要少少時間去適應,始終痴得媽媽太耐。
 
雖然呢度時間幾辛苦,但我感恩我有呢個機會,可以全天候對對我個寶貝!
呢3個星期我地兩公婆真係嘗盡甜酸苦辣!

呢個仔真係好識冧人架,無啦啦會望住你講“鍾意媽媽”,然後黎個深情擁抱!
 
最sweet嘅時間就係陪訓嘅時候,佢係會攬住我訓,隻手仔叠住我頸,頭貼頭訓架,仲會講幾次“鍾意媽媽”,我知道佢應該真係好愛我,wahaha!
 
午睡同夜晚都係咁,有時我會同佢一齊訓著左,真係好幸福嘅感覺!
 
有我喺度,基本上佢係咩人都唔要,我前世應該係佢情人 XD
 
自理能力好左,自己著鞋著襪無難度
肯去坐廁所, 但"未有所出" HAHA
 

 
會叫佢幫手掠衫, 整理衫夾, 訓練小手肌



 
講野叻左好多,好多時都會主動講唔該,係我最開心嘅!
最叻講“媽媽幫我”,有時會講“Chase唔識,媽媽幫我” (但"你"同"我"有時會講錯)。
 
 
自己食完餅餅,會叫媽媽買餅餅。我會話媽媽無錢啊,佢就話爸爸有錢 XD。
奶奶日日會買麵包畀我地,每次食完麵包就會話嫲嫲買麵包!
 
陪訓時仲會同佢pillow talk,同佢講第二日同佢做咩,佢第二朝又真係記得!
 
仲愈來愈古靈精怪! 特登做醜樣來引我笑!
 
 
我仲拍左好多佢好得意既VIDEO!
 
最酸嘅當然係papa啦,佢直情當papa無到。有時我話爸爸幫你啦,佢會“no no, no papa”,攪到爸爸好激氣,想幫都幫唔到手。
不過愛車嘅包包,一講到坐車車就會搵papa。
 
包包愛媽媽,但痴媽程度非常嚴重,特別係扭計嘅時候。
有時真係好攰架。又唔畀爸爸幫手。
佢只係畀我抱,唔畀其他人抱,去旅行時有時行得攰扭抱,真係手都斷!
一訓醒就叫媽媽。跟住就叫媽媽抱,媽媽沖奶奶,煩到我起身為止。
包包係早睡早起架,有時7點幾就起身,真係好攞命!
 
包包好明顯係蝦媽媽!
佢最差就係食飯!
一向姐姐餵佢就食多啲,媽媽餵就扭扭拎拎。
初初幾日,可能唔舒服,我煮嘅dinner佢只食幾啖就話“唔食”!
有一日仲一啖都唔肯食! 媽媽我真係好傷心,明明煮得好好味!
嬲嬲地決定唔再分開煮dinner(平時六點特別煮佢食),等佢餓下到7點半同大人一齊食!!
只係Tea就畀佢食多少少,但佢都係食得唔多。
所以我湊佢佢反而瘦左少少,唉~
 
 
經過呢3星期相處,個仔宜家真係好痴我。
媽媽要返工啦,姐姐返來湊佢,佢又要返學,又開始坐校車, 希望佢快啲適應啦~
 (其實我自己都要適應,真係好掛住個仔!)
 
去九州著親子裝!

13 comments:

  1. 甜酸苦辣都係美好嘅回憶

    ReplyDelete
  2. 親子裝 looks nice!!

    小朋友大得太快,甜酸苦辣都要好好記住!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自從佢返左學,識多好多野,就feel到佢大得好快,唔再係bb啦

      Delete
  3. 甜果part真係好冧呀,攬住仲要額碰額咁瞓,咁冧,其他苦都值得呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我成日覺得佢一啖砂糖一啖c
      Haha

      Delete
  4. 呢d回憶好正啊, 有時我都會想試下做一兩星期ftm, 但係我又唔敢一湊二湊咁耐啵, 好矛盾呢, 哈哈~

    ReplyDelete
  5. 雖然有齊甜酸苦辣, 但睇文字都覺得全部係甜美既回憶~

    ReplyDelete