Wednesday 11 November 2015

迪欣湖一遊

已經係上個月嘅事
終於有時間upload相

天氣好,最好嘅節目就係去公園
又可以野餐又可以喺草地玩

一向都好鍾意迪欣湖
一個又大又靚嘅公園

對於住錦田嘅我地
大纜隧道加青馬大橋
半個鐘就到啦~

但係要注意
得好少泊車位
無位嘅話一係等,一係就要泊去酒店嗰邊
建議早上十點前到
就容易啲有位,或者唔使等太耐!


天氣好到不得了!


其實我地去野餐架
但包包係玩多過食


玩水槍,睇下佢幾開心!



我地就係對住呢個view野餐
真係好舒服呀~



係papa辛苦啲,追住包包玩


又踢波
有姿勢有實際架


當然唔少得玩bubble啦



好努力咁呼


掛住同個仔玩,無點影相
玩到午飯時間就走啦~

我好醒目帶左iimo
因為迪欣湖太大,
推住單車,又輕鬆,包包又可以睇風景!

呢兩個月已黎過兩次!
如果天氣好或者會再來呢!

6 comments:

  1. 我都好鍾意呢個地方, 但溫馨提示要用防蚊, 上次去完蛇仔明雙腳腫晒呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯呀!我係勁野蚊嘅人,所以一定做足防蚊!

      Delete
  2. 我都好鐘意呢度,呢度遊樂場都幾正!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,但係玩完一輪已經無時間去遊樂場嗰邊…… 佢有個好似啟德嗰個噴水池,但細少少。

      Delete
  3. 我都好鐘意呢度,呢度遊樂場都幾正!

    ReplyDelete
  4. 呢到真係好靚,不過啲蚊真係好勁!我朋友幫我哋影相先手都係蚊癩!

    ReplyDelete