Tuesday 9 December 2014

Shopping

上一篇去完錦上路環保農場之後,我地就去奥海城shopping,因為papa想買啲新衫。

mama幫包包打扮得靚唔靚仔呢?


去完農場再轉地鐵去奥海城。好少搭地鐵嘅包包好好奇,古靈精怪!

去到奧海城當然要食返個All day breakfast啦,呢日天氣好,坐outdoor真係好舒服呀,仲有好多包包喜歡嘅dog dog!

包包:order吖唔該!


nice ~

包包都有份食塊多士,仲有佢好鍾意飲嘅水水 XD


食飽我地就去shopping啦~
papa fitting 中,百厭仔又點會肯安坐stroller?

包包:等我都睇下有咩啱我先……


包包:e... 咩黎架?

包包:有三層嘅……

包包喺間店內行來行去,好在奧海城啲shop都大間又唔太多人,但我都有啲唔好意思!

行得耐左仲大膽到行出門口!
完全無理會過後面嘅mama呀~叫極都唔停!
睇video啦~


真係好嬲又好笑!

本來想同包包影啲Christmas decorations, 但已經好眼訓嘅包包極度唔合作,唔畀抱之餘仲要自己行,完全影唔到囉~

而家想同佢影相真係好難呀~



20 comments:

  1. 好靚仔 ^_^, 包包表情多多咁, 超可愛, 姨姨又好肉緊添~

    ReplyDelete
  2. 型仔包包!而家影佢地真係好難,周圍捉雞仔咁

    ReplyDelete
    Replies
    1. 諗住xmas咁多靚佈置影下相,但我而家放棄啦~

      Delete
  3. 個all day breakfast 好正啊,見到都想食 ^^
    對呀,愈大愈難影.....唉.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個all day breakfast真係唔錯,老公指定要去食!

      Delete
  4. 包包真係型仔呀!希望遲吓有機會可以見面!

    ReplyDelete
  5. 包包好有型啊!好奇㗎小朋友周圍走,辛苦媽媽啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包真係好鍾意自己行,唔知係好定唔好?!

      Delete
  6. 佢哋呢D年紀真係好愛自由不愛束搏,kakaka...

    ReplyDelete
  7. 看牛日子已到,大家努力啦,嘻嘻!

    ReplyDelete
  8. 睇黎你真係好鍾意幫包包著恤衫喎(作成熟打扮),其實每個媽媽都有特別既偏好,我就鍾意俾瞕瞕戴帽和圍巾

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我鍾意斯文look, 行型格路線唔係cutie路線,不過包包個樣太cute, 有時型唔起,哈哈!包包勁唔鍾意束縛,帽,圍巾,袋,一概唔鍾意呀~

      Delete
  9. 好搞笑呀,包包好似小小艾莉絲,哈哈,好可愛

    ReplyDelete
  10. 件恤衫好襯包包, 著得佢靚仔又有型呀!

    ReplyDelete