Friday 12 December 2014

0913媽媽會 xmas party 2014

由於聖誕太難約,我地2013年9月媽媽會提早左開xmas party!

我地呢個媽媽會好多是非,有幾位攪事媽媽,所以半歲party之後都再無party啦~今次都係幾位相熟媽媽做攪手,參加嘅媽媽都係相熟媽媽嘅group friend,好似我咁,就係907媽媽link到我先有份出席。好處係唔太多family,只有十幾個family,大家真係傾到計!而且party無rundown,大家都係食下野傾下計,啲bb一齊玩下咁就一日!

Xmas party當然要打扮一下啦,mama特別喺next買左套聖誕裝,只係估唔倒12-18months size 都咁大!呢套衫連帽都只係$100左右,買夠500仲減150真係低過淘寶呢!


而家要同包包影相真係好困難呀,佢係唔會企定定畀我影,㩒得制黎佢都走左去,再加上包包係勁唔鍾意帶帽,真係好辛苦先影到呢幾張!




去到就放低佢自己玩。包包一向唔多同其他bb玩,返playgroup時都係,但我發現佢係鍾意同啲大過佢嘅小朋友玩,好似佢啲表姊表哥咁。呢日佢又係跟住啲大姐姐玩(有啲媽媽係第二胎所以有啲大啲嘅小朋友)

用左大相機影,相後補。

玩左一陣係時間食粥仔,但包包好曳呀,食得一半就扭計要落地玩,真係心野!

其實除了playroom都無咩玩,包包嘅興趣就係行囉!佢不斷行來行去,行出行入 -_-#

907bb, 包包又想走佬,我哩喺後面捉實佢ja...




不斷追住佢,攪到mama我都無咩食野!




本來有抽禮物架,但mama我大頭蝦,papa開左車我先發現唔記得帶!

開party當然要影大合照啦~

有媽媽話叫啲bb影先,我真係覺得mission impossible架!我包包一定走佬啦……點知有啲bb真係可以坐定定架喎!好amazing呀,定係我包包太活躍?


為免包包走佬,只好畀佢坐側邊,仲要畀餅餅佢食先得!一大班bb真係好可愛呀!


媽媽s and bbs


包包係勁想落地呀(>_<)

非常罕有嘅全家福!



我地玩左三個鐘左右就走,包包一上車唔使三分鐘就訓左!



後記
媽媽會gathering我最鍾意觀察下啲bb:

  • 包包喺bbs當中都算大隻,而且行得算好好,有啲bb仲未識行或者要拖住行。但包包都係最活躍成日周圍走嘅一個!
  • 見到有啲bb已經食大人食嘅野!仲搶住食!我都覺得好出奇架!包包食緊杰粥,我仲未畀佢食大人飯!而唔為食嘅包包更加唔會搶食……
  • 大部分bb都無咩交流,自己有自己玩,可能仲未識一齊玩。
  • 有幾個bb都病病地,好在包包touchwood返到屋企無事!

18 comments:

  1. 好多人呀,好開心呢! 包包真係好大隻,compare 其他bb, 佢唔食咁多又可以咁大隻都幾好wor. 食呢家野我都放棄,我個女注定無口福,嘻嘻嘻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀我都好感恩包包咁吸收(咪講),我都唔知點解,仲要我地倆公婆都細粒,眼見其他bb真係食多佢好多,希望佢keep住咁健康同吸收啦!

      Delete
  2. 套聖誕衫著到包包好cute呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可惜大左少少,next嘅size偏大呢!

      Delete
  3. 好可愛呀,一群BB 都穿聖誕衫,好得意呀 ^^

    ReplyDelete
  4. 講起媽媽組活動,我也有一些不愉快的經驗。唉...... 算啦。我覺得BLOGGER 自己搞個D仲夾呀!畢竟,大家都「識」左好耐了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有啲媽媽真係好得閒!唔明佢地攪事攪非為乜!無錯呀,可能blogger間已認識,而且有感我地一班blogger都好有教養!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. 我覺得其實同一個人有無時間,係咪無聊其實可能無咩關係。我反而認為是彼此的價值觀有很大的落差。當然,唔係話有邊個係衰人,大家都係正當人家,只係大家對事情的睇法可以有好大的分歧。由搞結婚,到懷孕,到湊仔,我們大大話話都識左三四年,大家都係擁有差不多想法的人。人以群分,是好真的!

      Delete
  5. NEXT D 衫我都唔識預SIZE, 買過幾件睡衣3-6M,木木依家仲著緊...
    包包好可愛! 聖誕包!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我知佢size偏大,但又無理由買6-12months size畀包包

      Delete
  6. 我終於有時間睇blog 喇, 呢期忙爆
    包包個聖誕look 好得, 我都好想買套俾蛇仔明, 今年仲未幫佢諗造型呢

    ReplyDelete
  7. BB們一齊開party真係會好開心架, 套聖誕衫好靚呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,不過其實佢地都係各有各玩XP

      Delete
  8. 包包玩得好enjoy呀!
    諵B果件NEXT又係勁長, 搞到著左1次無著喇...
    果次半歲party我都好唔開心, 唔明點解要搞d是非出黎, 搞到心淡所以無一歲party, 不過圍內自己細圍的party仲開心!

    ReplyDelete