Wednesday 3 December 2014

去沙灘玩沙

呢幾日凍左好多呀~
上個同上上個weekend都好warm,趁天氣好,要去多啲地方玩先!

上上個星期日,真係好好天呀,成11月都仲咁熱!所以我就把握機會,帶包包去沙灘玩沙!

其實對於連草地都麻麻地嘅包包,我都估到佢第一次掂沙一定唔鍾意架啦,但mama都想包包接觸多啲,我相信包包大少少一定會愛上架 (有邊個細路唔鍾意玩沙吖!)

去到warm up下先!
包包:呢度邊度黎架?

畀啲玩沙玩具佢掂下,又畀佢望下海咁

藍天白雲,加上微風,真係好舒服呀!我好想訓個晏覺呀~

換左衫就畀包包落地啦~


一如我所料,唔鍾意,唔肯行,要抱抱!
mama就盡力鼓勵下佢,畀佢摸下,近望下啲沙

可惜,仍然係樹熊,唔肯落地

你睇包包個樣 XD

又八卦望人地啲小朋友玩

但就全程呢個皺眉樣

天氣好到不得了!黃金海岸個沙灘啲沙都ok唔算粗,但啲水就唔得啦~


抱住包包行左陣沙灘,papa再接再厲…… 可惜仍然失敗……

呢個時候papa竟然話畀包包掂下水!啲水涼涼地,對於已經十分不安嘅包包,又點會鍾意吖(╯з╰)

結果未就係。。。爆喊

人地以為我地虐兒呀!!


好啦,好啦,休息下先啦~

papa拍下腳仔,費事痴住啲沙唔舒服。

唔行就不如玩下沙吖
啲玩沙玩具mama特登買架!


papa攞水,一齊玩啦~


點知包少真係一啲興趣都無……

papa整嘅,幾靚!

坐出少少,仲係咁痴住mama,唔肯自己坐

咁我就同佢玩自拍啦~

呢個咩表情呢?(^@^)


繼續呢個皺眉樣……



睇下,包少對腳係完全唔想掂到啲沙 XD


mama好努力引佢玩都唔玩……


papa抱佢行左一圈


返黎都係皺眉樣




papa唔心熄,話著鞋應該唔驚啦~
當然… 唔。會。啦。





算啦,唔好迫佢啦~
遲下去多幾次就唔會驚啦~

跟住我就同包包坐喺地墊,包包半挨住我好舒服咁。我地一齊望住人地玩沙,包包好鍾意其中一個小男孩,見到人玩踢沙仲笑到卡卡聲,心情先靚返ja.... 上返上面,仲肯自己行去carpark呢!

下一次去沙灘應該要等到出年夏天啦~

8 comments:

  1. 去多幾次就慣架喇~
    出年再去, 做beach boy

    ReplyDelete

  2. 個個BB 都係怕沙,小檬而家就好鍾意喇!
    下年唔同哂架喇

    ReplyDelete
  3. 畀佢試多幾次就會唔驚啦,燒腩仔細個都唔OK㗎,宜家勁like﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都相信包包第時會好like呢

      Delete
  4. 今個11月真係好鬼熱! 沙灘去得好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 諗住今年去唔到,估唔到11月都咁熱!

      Delete