Sunday 28 December 2014

包包15個月成長紀錄

今個月遲左好好多呀, 趁有假期快D寫先……

今個月最大感受係包包曳左好多!


沒有磅重
高度方面,成日想度但包包係唔會肯企定定,大概80cm吧


食方面,依舊2奶3固。飲奶飲多左1安,早晚每次5-6安。雖然同期bb都飲8-9安,但過左一歲我放開左唔再緊張佢飲奶。固體呢,初初包包剛病好嗰時食得好好架,可能病時食得少。但好快佢又故態復萌,間唔中都要開歌仔佢睇先攪得掂。每餐至少30分鐘。唉,最近天氣凍,食得咁慢,好頭痛呀~

另外就發現包包對蛋白敏感,蛋黄就無事,面包蛋糕都無事。13個月畀包包食半隻全蛋,但身體同面有紅色一達達,但唔嚴重。14個月再試,身體無紅但面仔有,15個月再試依舊面仔紅。唯有慢慢再試。


9點入房,但通常典30分鐘先訓著(¬_¬)。仲有唔可以提訓覺兩個字,如果唔係佢會唔肯入房(>_<)
天氣開始凍,包包可以訓到8點先起身。
訓呢樣真係要讚下,包包一向半夜都會醒下,有時一次有時幾次。但呢排包包可以一覺訓天光!而mama都可以連續訓到7個鐘(係聽到papa返工就硬係會醒一醒),真係好耐無試過啦!
日間依舊早午各一nap,每次一至兩個鐘

牙齒
上面兩隻新牙仔
total 6 隻,上四下二

活動能力

  • 行路已好穩,有時仲唔畀人拖住
  • 有日playgroup教hopping,返到屋企佢自己就踎低再用力un高,再加上"e .. ar"既聲, 當然包包未跳到,但佢啲動作配合聲音就真係好攪笑!
  • 最近好鍾意錫人,一叫錫錫就會錫,但就錫到人成面口水 XD
  • 飛吻肯做啦,識放隻手埋咀仔,但就唔係成日飛到,哈哈!
  • byebye成日做,甚至當佢想離開嗰個地方時就會自己起勢咁bye, 好攪笑
  • 拍手只肯聽歌歌時,包包唔太鍾意拍手
  • 可惜hello成日唔肯做,點解呢?
  • 一話街街就自動坐低等著鞋,最乖係呢個moment!
  • 最近papa成日喺屋企揹包包,而家佢有時會走去我地背脊,挨住,再吖吖吖咁叫我地揹佢!
  • 出街就要自己行,又唔畀拖。出街食飯就心野,食一陣就要落地唔肯食,所以我都好怕帶佢出街食飯!


認知能力

  • 包包其實識聽好多野,但佢非常有性格,唔鍾意聽指令。例如佢近期至愛orange, 一話食orange啦佢就會走埋黎。banana, apple 都聽得明。但當我教佢apple orange banana實物時,就問極都唔應我,又或者是旦拎一樣自己把玩。
  • 疊杯杯同入圈圈,識得分大細入同疊,錯左會拎出來再入過,每次完成我都大讚佢叻叻。
  • 日常生活大多話說已聽得明,但有時佢係唔會彩我T_T,呢個仔真係好cool架!


說話能力
依然好少講人話,但佢成日講一大堆bb話架!自己玩緊時都會ee urur, 但就連mama baba都好少講。通常好心急要一樣野時會mama,但平時對住我地佢通常會吖吖吖咁叫╮(╯_╰)╭,我已經日日放工返到都mamama咁教佢㗎啦~

包包係識發好多個音,有日仲向住爺爺講yeh,我知佢係叫爺爺因嗰時爺爺無留意到佢喺度。但就硬係唔肯講。用玩具引佢講,就只識發脾氣,究竟點先可以鼓勵佢講多啲野呢?

情感發展
呢個月嘅包包曳左好多。脾氣又大左。想要嘅野得唔到就發脾氣喊,仲要點都要到手,好硬頸又好有記性!特別係眼訓時真係好似變左另一個人咁!有一次就係都要拎住個橙睡覺!有一次就要拎住自己隻襪!一拎走就爆喊!而家我都唔會心軟,如果係唔應該玩嘅野,我會由佢喊下先!

無耐性心急,上playgroup一定係第一個衝去miss度攞玩具,miss叫hold on / wait 佢都唔理,而家我喺屋企就經常要佢等5秒先攞野畀佢,有時work,但一上playgroup又唔肯等。但其他小朋友又好乖,mama好無奈……

好古惑,明知唔可以做,會望一望你,偷笑,如果無行動stop佢就照做!走來畀啲野你,當你伸手攞時又唔畀再露出奸笑!

最近仲鍾意倒亂,將佢嘅bb櫈,walker, rody, bb 籃球架等等推倒同反轉!話左唔可以都照做!我每次都堅持要佢clean up,佢都肯,但好快又黎(>﹏<)

包包最愛mama,我喺度就邊個都唔要,有時甚至我一走離開圍欄佢就喊,想去個廁所都唔畀!有時發脾氣papa氹佢教佢唔可以,佢就愈喊愈勁,但mama出手就好快收聲。

睇相.... 我發現好少同包包影相呀.......

冬天幫包包著連身衣, 即刻好BB呀.... 但佢就唔太LIKE, 因為好迫呀, HAHA



好鍾意疊杯杯


唔少得(扮)傾電話!

包包好鍾意飲水架


同PAPA玩


拿..... 又想推個BB籃球架啦.... 仲奸笑


包包只會拎PAPA個手機, 唔會拎我個, 唔知點解呢???

NAUGHTY BAO

第一次去沙灘, 唔ENJOY
 去街LOOK

11月有幾日好熱, 露下肉腿先.....

樣子老積左好多....

好忙, 又飲水又REMOTE   XD

XMAS LOOK


媽媽的話
呢排見到啲blogger寫k1 interview, 講真真係覺得blogger啲bb好叻好smart。雖然言之過早,但我真係開始擔心包包下年interview。因為包包好有性格,我行我素,唔肯講野,坐唔定,無耐性又唔聽指令,又迫唔到佢做。同時間我都好欣賞blogger媽媽,喺interview時如何控制bb情緒同狀態,我真係學到好多!

好似上playgroup時,就會覺得點解包包好似特別曳架?有時又會諗係咪自己唔識教?我唯有安慰自己包包仲細,遲下可能會好點吧…

其實做媽媽真係有壓力,怕自己做少了,怕自己做錯了。可能小朋友有他天生嘅性格,但mama會盡自己努力,令包包成為一個有禮貌,有愛心同樂觀嘅小朋友!

7 comments:

  1. 我都覺得佢地得越黎越識曳同扭計,最衰係lur地,希望佢地越黎越識聽野會學乖啦

    ReplyDelete
  2. 包包上PG 特別曳 ? 真的嗎? 包包個樣好乖乖啊~~~^^

    ReplyDelete
  3. 係啦,有過敏真係要遲d先再俾佢再試呀,等佢大個d免疫系統成熟了就無事,如果唔識得迴避可能會發展成終生過敏,千萬唔可以急。
    15個月係最乖最聽指令既年紀,所以而家既包包已算乖,過多幾個月進入叛逆期你就接招吧,哈哈。。。
    bb攬住野訓好正常,點解你唔索性俾個公仔包包,其實佢要咁做都係因為需要安全感姐,而瞕瞕就鍾意同我拖手仔訓覺,都幾sweet,HEEHEE
    綜觀包包目前所有表現,我真係唔覺佢曳,在他每種行為的背後都有其意義,例如係測試你既底線,例如係試下依個動作帶來的後果,例如係試下空間感覺。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包白白淨, 著粉紅色好正^^
      同意瞕媽所講, 15個月都未算曳, 再大少少就真係好反叛
      有時我都會好沮喪, 但轉個頭有時又會諗, 小朋友都會頑皮吧, 所以如果不是大過份, 例如打人, 我都會忍著氣叫自己慢慢教

      Delete
    2. 瞕媽:oh my god, 而家已叫聽指令??包包有隻陪訓兔仔架,但佢就係成日玩隻公仔嘅手腳攪好耐先訓!我想佢自己訓呀,所以無拖佢,不過佢有兔仔都唔要我手架!
      蛇仔媽:咁又係,我都好有耐性,係papa差啲!不過上playgroup就睇到包包係相比其他bb曳呀…

      Delete