Friday 5 October 2012

沖繩自駕遊DAY 6 - 酒店泳池, 遊食來魚市場, 回港

2012年9月14日

這天要離開這個美麗的地方了, 十萬個不捨得呀~~~~~

所以我倆一早起床, 要在離開前再游水水!!!

先去吃早餐... 選擇不多但夠食有餘... 但給我再選的話, LUNCH抵一些!





我們幾乎是最早到的泳客, 海灘沒人呢...



如前一天一樣, 水依舊清澈... 水有點冷呢....


玩了一會, 我們就走到另一邊, 因為HOTEL除了BEACH外, 還有一個好靚的泳池呢...



這是前一天拍的, 泳池有個滑水梯, 好多小朋友玩!! (老公有試但我不敢)
(呢個係酒店唯一唔使錢可以玩既野, HAHA)


我們在泳池邊晒晒太陽, 躺到夠時間才上房, 好舒服, 不想走啊......



我們真的很喜歡這個HOTEL呢!!!  (SUN MARINA HOTEL)

CHECK OUT 後就駕車回那霸方向了... 可以見到天空開始多雲 (回港才知沖繩要打風了)...


回那霸行IC 其實只要一個小時... 不過我們要先去一個魚市場, GPS入了旅遊書寫的TEL, 便跟著GPS指示行, 誰知原來旅遊書寫的電話是錯的!!!!!!
我們因而提早出了IC, 去了一個民居 ... 我們唯有找路人幫忙, 日本人真的很NICE, 雖然是雞同鴨講, 但那日本人幫我們在GPS輸入地址, 還面帶笑容跟我們BYE BYE, 很好人呢!!!!

最後用了1.5小時才到達... 因為那霸真的很多車, 很多燈位!!! 而且GPS有些開差路指示不是太清楚, 要留心!!

遊食來
http://tc.okinawa2go.jp/is/OCVB1TW0600006777/show


一入去就去買魚生了...
很乾淨, 不過不是太多店舖....



買什麼好呢?? 價錢比我們之前去的一間便宜呢....




老公見到這個立即買!!! 因為180YEN (HK$18) 一隻蠔!!!!!



好肥美呀... (唔食真係對唔住自己呀, WAHAHA...)


另外買了一點魚生和壽司, 新鮮好味呢.....
最好的是這裡有桌椅, 開餐很方便!!!
而且買壽司是有送快子的!!





之後...............................
我們再買多4隻蠔先走.... HEHEHEHE....



OTS還車地方就在附近 (WITHIN 10 MINS)

好快就還了車 (比想像中要快呢)... OTS 有SHUTTLE BUS去機場... 10 MINS 後就到達機場, 早知這麼快就留在魚市場耐一點啦...
其實OTS附近還有個很大的OUTLET... 不過見大多港人都說不是便宜所以沒打算去...

CHECK IN 後我們走回DOMESTIC那邊逛逛....
嘩嘩嘩... 原來那邊很多手信店, 而且價錢是和我們之前看到的一樣!!! 早知就留待到機場先買手信啦....
最後我們在這裡花掉我們所有YEN!!!!!!!!!! HAHA....


沖繩的手信好貴呀.... 買手信用了千幾港幣!!

 
沖繩BYE BYE....

唔知幾時先會再來呢????

4 comments:

  1. 嘩, 上面所有刺身壽司生蠔我都好鐘意食的!!! (細細聲講: 我老公極不贊成去日本話有輻射, 尤其d 海產, 你地有無擔心??)
    [版主回覆10/05/2012 14:18:46]所以我地只係去沖繩,距離事發地點好遠。而海産都只係食少少,相信唔會對人體有害。照xray都有輻射,只要唔係成日照就ok^_^
    日本人都如常生日,我地去幾日點會有事呢?

    ReplyDelete
  2. ai。。沖繩如果唔自駕遊的話。。。就唔方便呢!?生蠔同刺身都好新鮮呀。。。yummy。。
    [版主回覆10/06/2012 23:17:02]你老公識揸車, 你地都可以自駕遊呀

    ReplyDelete
  3. 好正呀~~D野食真係吸引死我呀~生蠔真係好肥美咁~
    [版主回覆10/15/2012 21:10:30]我都好掛住D蠔呀!!

    ReplyDelete
  4. 嘩....D蠔真係又肥又大隻, 好正呀!!
    [版主回覆10/15/2012 21:11:06]我都好掛住D蠔呀!!
    [版主回覆10/15/2012 21:10:58]我都好掛住D蠔呀!!

    ReplyDelete