Tuesday 16 October 2012

依家先寫中秋 + 近況

中秋...
因為海難令個人好唔開心...
而我們有親戚既親戚遇上不幸...
每日睇新聞都好唔開心... 睇到想喊...

好啦..
唔講啦...

中秋, 去了2個婚宴, 要去媽媽度做節, 又要在家做節... 好忙...

我呀... 依家好懶, 無動力去寫BLOG... 連影相動力都無... 用IPHONE影JA....

老公買的燈籠, 好靚架... 其實有好多個, 唔知點解影得2個...


在花園玩燈籠.... 之後食月餅生果... 家人仲BBQ埋... 真係飽到呢...

其中一個早上去了大帽山行山... 呢個天氣好舒服呀 ~~~



我地一家大細去, 有小朋友, 所以行條好易行既路... 真係EASY JOB呀...


不過香港空氣真係唔得呀... 個天好灰呀....


行完就去川龍飲茶



嘩D人多到呢.... 等位都等左好耐, 而且個茶樓係全自助式.... 拎食物係同人搶... 又要排好耐.... 真係食得辛苦呀....
而且地方都唔太乾淨.... 食物得幾款... 台台都食緊一樣既野.... 真係無下次呀...
食完先記得影相... 真係好亂!!!
不過係一次好好既experience.... HAHA....

其實呢... 我唔係懶... 不過真係無咩好寫...
今年已經第2年在家過中秋, 所以都唔覺特別啦...
對於日常生活, 又無咩特別好BLOG.... 因為我其實唔鍾意影相... 無相就更加無心機寫...

所以我又有IDEA...
我想o係自己有BB之前陪媽咪去旅行!!!!

媽咪係未試過自由行架.... 我下個WEEK就同媽咪去SINGAPORE 4天自由行...
我3年前去過SINGAPORE, 依家SG真係變左好多呀.... 又有UNIVERSAL 又有SANDS....

可惜係老公請唔到假去唔到....
結婚之後都未試過4日唔見架... 老公會唔會掛住我呢???

返黎就可以寫遊記.... 有野好寫啦....

7 comments:

  1. 艾利絲,見到你個標題,小高第一句好想講句「不打緊喎!」
    查實......小高有d post一年後先分享架,仲遲過你 ,放心吧!幾耐我都睇!^^
    講開又講,我都係三年前去新加坡,那年暑假Universal剛去到仲有d設施未開,依家應該好玩更多,預祝你同媽咪玩得開心!:D
    [版主回覆10/17/2012 12:21:16]多謝捧場呀^_^

    ReplyDelete
  2. 嘻...下星期我都在新加坡幾日呀....
    你同媽咪搭MRT同的士就好方便ga la...玩得開心d呀!!!

    ReplyDelete
  3. 我之前都試過留老公係HK, 自己同家人去左旅行, 最後好掛住老公呢, 希望你唔會啦~~ ^_^
    [版主回覆10/27/2012 22:53:57]分開幾日真係好掛住老公呀

    ReplyDelete
  4. 其實我依家都冇咩動力寫blog,雖然好想寫,但就好懶成日拖拖拖...不過就會keep住睇你地既blog....^^我結婚後都未同老公分開過幾日唔見呀,希望你玩得開心啲啦!!!
    [版主回覆10/27/2012 22:53:35]分開幾日真係好掛住老公呀^^

    ReplyDelete
  5. 我而家都係成日用iPhone 影完就算。不過人大左都少左影相了 ( 懶! )
    通常大時大節、放長假都會有事分享下,大家齊齊加油寫blog呀﹗
    係未有小朋友之前,真係要同家人去下旅行呢~~~ (我已飲恨無得咁做)
    [版主回覆10/29/2012 13:50:50]第時帶埋月兒一齊去旅行啦^^

    ReplyDelete
  6. 我而家都好少寫blog, 平時真係無咩嘢好寫, 係去旅行先有心機寫下, 留比自己做record!
    [版主回覆11/04/2012 21:10:53]我同你好似呢... HEHE....

    ReplyDelete
  7. 莎拉蛋糕Sarah Cake3 November 2012 at 22:38

    而家有咗小朋友之後, 想寫Blog都唔得閒寫呀, 唯有好多時偷偷地返工時打呢.
    [版主回覆11/04/2012 21:10:29]我公司係唔方便打BLOG, 不過我成日偷偷地用電話睇你地既BLOG架!!

    ReplyDelete