Tuesday 2 October 2012

沖繩自駕遊DAY 5 - SUN MARINA BEACH, 殘波岬, LAZOR GARDEN ALIVILA CHAPEL

2012年9月13日

這天整個早上留在HOTEL玩, 因為HOTEL有個無敵沙灘也有很多水上活動可以玩呢...
這天才發現, 原來早上的海灘是特別美, 水也特別清!!!
所以要看到沙灘最美一面, 最好是早上去呢....







水真的是超超超超清呀~~~~




原來水好淺呢...


住客每天可免費借用一條毛巾... 不過, 這沙灘其他什麼都要錢...
大人水泡都要1050YEN
太陽傘: 1575 YEN EACH
椅: 1575 YEN EACH
PACKAGE: 2 椅 1 傘 4200 YEN

(唔係呀化, 想晒下太陽, 要我比4百幾蚊?? )

幸好我們自己帶了水泡和MAT, 所以決定只租太陽傘 (沒有太陽傘真的不行, 會晒到嘔的)



游水一會後, 老公說去看看有什麼玩....
游水區旁已看到很多設備...



價錢不算貴呢 (相比起太陽傘....)
2個人玩又好玩的, 我們選了SEA BISCUIT (左邊第二個), 1575 YEN 一人 10MINS

估不到又幾好玩喎... 由一駕水上電單車拉我們出海, 起初不快, 還笑說當吹吹海風啦... 後來個日本人話SPEEDO 然後手指指向上, 我倆立即SAY YES YES...
加快了但都不算激, 個日本人又話SPEEDO SPEEDO, 我倆又YES YES 啦...
如是者加完又加(快), 後來真的可拋起隻艇, 而且我倆玩了不只10MINS, 20MINS都有啦... 所以都幾值得!!


玩完了後老公又說玩WAKEBOARD, 我當然不懂啦... 老公在香港玩了幾次啦... 5250 YEN 30 MINS, 都OK啦...

真係爽呀~~~


READY???



GO!!


好快就出了海啦... 我就繼續晒太陽, 影影相....

返來了....


老公話累到想死, HAHA....
所以這天我們在沙灘上用了過千元港幣

我倆又繼續游水晒太陽....







玩到成一點才上房沖洗...

這天在HOTEL 食LUNCH BUFFET, 因為早餐COUPON可轉LUNCH架...
雖然食物選擇不多, 但都幾好味呀...

特別是沙律呀... 好新鮮個SOURCE又好味...
飲品又多選擇... 原價LUNCH要2000 YEN的!!!

老公自選沙律, 有苦瓜 :P


我的.... 個芝麻醬是真的好味!!!





頭髮都未乾...


對著這麼好的景色, 食什麼都開心^^


LUNCH之後我們去外走走...
因還有些景點想去呢...


殘波岬... 也是遊客幾乎必去的景點, 其實就是燈塔一個... 只是15MINS車程就到了...




有興趣可以付錢上塔頂的... 我們拍了幾張照片就走啦...

NEXT, 是一個距離只有10MINS的地方, 我是在人家的BLOG上看到然後十分十分想去的CHAPEL!!!
WHY??
去相....


 (要用廣東話) 真係靚都唔識形容呀... 好似童話故事呢.... 幻想有架馬車車公主黎到門口...
可惜多雲, 如果係藍天會更加更加靚!!!!





CHAPEL內沒有人, 但內裡播著CANON IN D... 真的浪漫到呢... 我好像發夢一樣.... 整個CHAPEL就是很夢幻的感覺, 如果真的可以在這行禮一定畢生難忙呀... 連老公都忍不住拍了很多照片呢....


我是很想很想走入去, 但又怕沒禮貌, 又怕給人家趕走, 始終是私人地方.... 在我猶豫之時, 有個STAFF出來, 我們就立即扮走.... 好像好驚青,HAHA....
不過真的很想很想走入去看一看呢....

順帶一提, 旁邊是一間HOTEL, 不過其實附近都係農地, 起初還以為行錯路呢...
回HOTEL時經過另一間CHAPEL... 有人在洗地所以難以行近細看...


之後我們便回到HOTEL, 再晒太陽游水... 因為太陽傘是租一天的, 不要浪費, HEHE....





太陽已走到另一邊, 而水也比今早深了很多呢....



老公在浮台晒太陽



日本小朋友, 好可愛...



水是依然的清... 不過我還是喜歡早上的水...



好美麗的沙灘


上房沖洗休息後, 我們又回到沙灘...
因為日落時間到了....
可惜大大的一片雲遮住了太陽 (明明剛才沒有雲的呀~~~)



HOTEL的另一特色是有條好美的橋





最後一天在沖繩看日落了... 好不捨啊....

最後一晚在沖繩, 問老公DINNER想吃什麼, 老公說最愛吃燒肉! 記得今天去殘波岬時, 國道58就有一間燒肉店, 由於相距HOTEL不遠, 我們就駕車去看看...
看過MENU後價錢合理就入去了... 外表很有趣的餐廳, 很易認...

大眾燒肉
TEL: 098-989-8584


MENU上的東西一點都不貴, 很SURPRISE呢!! 雖然不是放題, 但食物種類很多, 貴的有, 平的都有, 我反而喜歡這種食法, 喜歡的才ORDER!!
我們先ORDER一個COMBINATION... 再加一個AGU豬, 一個石恒牛...


還有老公的BEER和我的COKE
(好大杯)


食物出奇的好味, 比起第一天在那霸的一間好味呢...
而且不像香港的BBQ肉通常偏咸, 這裡的吃完也沒有口渴感覺....


之後我們再ORDER多4小碟, 老公不斷說好味... 2個人竟然吃得下, HAHA....
試了不同的豬/牛, 各有各好味!!


埋單才6百多港元, 相比前一天吃得不算飽的沖繩料理, 這餐真的十分滿足呢...


所以我們都推介喜歡吃燒肉的人可試試這家啊... 有TEL的, GPS應該找到...


回HOTEL前當然少不了我最愛的BLUE SEAL ICE CREAM, HEHE.... (真的想唔肥都幾難...)


明天回港了, 要收拾行李了....

7 comments:

  1. 你去個間教堂..隔離間酒店咪就係我摸海豚個到LOR
    [版主回覆10/03/2012 11:00:43]係?如果早d間知就好啦:P
    個chapel真係勁勁靚呀

    ReplyDelete
  2. 睇完你D相真係好想去沖繩呀! 不過又係果句... 自駕遊有少少擔心, 仲要揸左軚....
    [貓小玲回覆10/03/2012 17:30:28]乜都係右軚架? 真係大鄉里添
    [版主回覆10/03/2012 16:42:49]同香港一樣右軚架,日本人揸車好有禮物,ok的,係個日文gps有點麻煩

    ReplyDelete
  3. 自駕遊好似好自由, 想去邊就去邊, so good!!! 見到個海灘好開心, d 水勁正, 好清呀!! 但樣樣都錢><!!
    [版主回覆10/03/2012 17:12:01]d水真係好靚!因為咩都要$食野都唔平所以呢個trip都洗左幾多$下-_-#

    ReplyDelete
  4. 沖繩真係自駕遊既好地方!!
    D水真係好清好靚, 仲有一種RELAX既感覺, 同日本其他地方真係唔同架!!
    [版主回覆10/04/2012 10:43:58]係呀!依家我地都愛上自駕遊呢

    ReplyDelete
  5. 陽光海灘同教堂真係靚到唔識形容呀!心情靚多多多多呀。。。
    [版主回覆10/06/2012 23:21:27]個BEACH同CHAPEL真係好靚呢...

    ReplyDelete
  6. 個教堂真係好靚呀, 係果度行禮真係超正

    ReplyDelete
  7. Be Happy No Sorry15 April 2013 at 03:01

    啊!今天為了找這教堂的照片,又給我遇上你了!教堂照請借我轉載^^
    出發前看過你的Blog, 但沒好好記下,看多了就找不回你了。那天在殘波岬附近,就記得你說過有間燒肉店,可惜沒遇上,真可惜!或許會寫沖繩 - 食店篇,到時要將大眾燒肉加入去呢^^

    ReplyDelete