Saturday 28 May 2011

結婚三個月

結左婚3個月啦... 好多人都問我結左婚有咩唔同呀? 新婚生活如何呀??


我通常第一句就話 " 好多蚊囉!" ... 激死KENNETH...


咁元朗真係好多蚊ma, 而我又係個SUPER惹蚊既人, 我地住3樓都好D, 但食飯要到地下食, 食餐飯我地飽左, D蚊仲飽呀.... 所以我宜家會著長衫長褲食飯, 無計...


==================================


講返新婚生活, 我地都好開心, 結左婚輕鬆晒, 人都心情好D


諗返婚前大家都燥底, 又成日為婚事/家人事嘈, o個時都好擔心唔知婚後會點, 有blogger講過, 婚後大家會"正常"返, 原來係真, 所以真係擔心多餘!


婚後同老爺奶奶同住一村屋, 不過我地住3樓, 老爺奶奶住地下, 其他家人住2樓, 所以都無咩相處問題... 我知好多奶奶好難頂, 但我奶奶又真係好好相處, 佢好鍚KENNETH架, 所以連我都鍚埋... 仲開始記得我唔鍾意食既野, 我有o係屋企食時就盡量唔煮... 我奶奶煮野食好得架, 又會因為我地熱氣/濕熱 而煲唔同湯... 所以我都自覺好幸運!


我同KENNETH最近成日食好多野, 飯後又生果 (我至愛芒果, 佢至愛榴槤!), 又甜品... 奶奶知我鍾意食芒果, 成日都買畀我食... 食到宜家我要叫奶奶唔好成日買畀我, 怕太濕熱呀.... 得閒左我又整甜品啦... 不過因為之前既心太軟太成功, KENNETH成日話要食, 已經整左N次啦, HAHA.... 每次返媽咪度食飯, 媽咪都煮好多我鍾意食既餸,所以我地就算超飽都會盡量食... 宜家盡量都一星期返一次媽咪度, 娘家同元朗真係相距好遠....


我細個開始唔開心就想食雪糕同朱古力, 拍拖之後KENNETH每次激怒我都會買朱古力畀我, 自己有時DOWN時都會買畀自己, 反而雪糕好少食... 記得之前睇台劇 "敗犬女皇", 個女主角一唔開心就食雪糕, 而佢家既雪櫃一打開有好多H字雪糕, 我同KENNETH講如果我地第時屋企雪櫃一打開就有雪糕就好啦... 所以........



H字好貴呀, 所以都會買D字雪糕... KENNETH係朱古力怪...


加埋讀完書後多左約人出街食飯... 轉左工之後又停左做瑜珈, 真係想唔肥都幾難啦..... 好在我旁邊o個個同我一齊肥ja...


有好幾晚KENNETH臨訓前在床上同我講 "老婆, 我仲係好飽呀, 點算呀?"


結婚3個月無特別慶祝, 因為呢輪真係食得太多啦.... HAHA...


===============================


婚後我叫KENNETH爸爸媽媽做老爺奶奶, 佢地比較傳統, 開頭都唔慣架, 但佢地聽到我叫老爺奶奶個樣會笑笑口, 好似真係好鍾意呢個稱呼!


KENNETH就同我一樣叫我既爸爸媽媽, 而且婚後覺得媽咪成日都掛住我, 會時不時打電話畀我, 又會借我家姐把口叫我多D返屋企食飯, 好攪笑...


KENNETH早在籌備婚禮時已開始叫我老婆啦, 但我就堅持要結左婚先叫老公... 不過到宜家都好少叫老公, 都係同以前一樣咁叫ja.... 有D唔知點既感覺... 但係有時叫佢幫我整野/買野畀我, 就會叫老公, HAHA...


話咁快就3個月啦, 希望我地可以KEEP到呢個SWEET既感覺啦...

No comments:

Post a Comment