Saturday 14 May 2011

婚禮商戶評語(7) - 新郎禮服 VA FASHION

Vendor: VA FASHION


Website: http://www.vafashion.com.hk


Price: 3套禮服TOTAL $6XXX (SHIRT一定要跟VA 買)


FINAL FIT當日因為我有事, 沒有看著KENNETH FITTING, 只派了一個兄弟去幫忙睇下, 點知就出事了....


白色禮服褲子不合身, 穿上身好似肥左咁... 褲子很舊, 有點黃 (雖然拍照不覺), 而且膝蓋同拉鍊位仲要爆線, 當日要用雙面膠紙痴住!!!!


我話你FIITING時係咪咁架, KENNETH又話唔記得, 男仔係咁, 好後悔自己無跟實!! 太相信VA, 諗住VA一定會拎套最FIT既俾KENNETH....


VA 禮服一套有: 裇衫, 西褲, 外套, 背心, 腰封, TIE/BOW, (有一套仲有ACCESSORY)


我suppose VA會將禮服一套套PACK好, 但去到酒樓時發現VA PACK錯左, KENNETH要走黎問我邊條TIE襯邊件背心同腰封... 因為我無跟佢FINAL FIT, 就問個兄弟啦, 點知倆個大男人都話唔記得, 救命!!!


最後就係我靠自己記憶幫佢襯....


VA個老闆好專制, 佢話邊套啱你, 想試多2套都無架, 呢樣我係唔係太鍾意...


而且裇衫一件$480, 一定要同佢買, 因為裇衫係要match到佢既禮服, 又係無得自己揀架, 佢d裇衫好誇, 平日係無可能著到, 3件裇衫宜家o係屋企都無用lu....


不過值得讚既係夜晚2套黑色禮服都好型好fit... 個個都讚...


而且join package後可任借裇衫, 我地去Monalisa 同麗江都有借, 去麗江時仲借左3件, 2個WEEK之後先還... Monalisa 都借左2件... 可以借唔同款式, 連TIE都可以借...


最最最最最最最最肉痛既係KENNETH當晚飲醉酒唔見左一個腰封 !!!!! KENNETH一D都唔記得放左去邊, 問D兄弟又話唔知, 搵晒全屋同問過酒樓都搵唔返, 最後俾VA罰左HK$500 !


VA, 真係對你又愛又恨呀!!! 


 


當日相片已私有化:


老公的禮服


related post:


新郎禮服篇


 

No comments:

Post a Comment