Saturday 27 March 2010

成都麗江婚照之旅 - 我返黎啦~

我返黎啦~


呢個TRIP真係好難忘,好想一一寫低...


不過我對品果既感覺普普通通,可能係我期望太高,又可能係我同kenneth要求太高,又或者我地真係太唔好彩.... 遲d會慢慢share....


芸栖客棧


麗江之旅除左影婚相,我地都當自己去旅行,想住得好D,食得好D,玩得開心D....我地住芸栖客棧既陽光普照房,RMB180晚,之前品果BOOK時已話住3晚FREE接機,而我地到達時客棧D人話FREE俾我地但要先俾RMB50,退房時會退返俾我地...上到房發現個沖涼房係透明玻璃,雖則我地就快結婚,但都不至於咁坦蕩蕩...咁我地就要求轉房,不過最後無轉(之後再寫DETAILS),客棧個姐姐一定知我地住咩房,但到退房個日佢地居然話我地住個隻房係無free接機!!!!!!老實說,RMB50算係咩,我覺得佢地誠信有問題囉,我一定會同品果投訴!! 佢地個LOCATION無半步多咁方便,不過都係隔離街同車都到,我也見到有另外一pair品果客人住,但大家住之前真係要諗清楚!!! 而且我有一間客棧真係highly recommended(旅人驛站),之後再同大家介紹。


品果


雖然之前做好晒功課,但無論係成都試衫定攝影師都好似未睇過份野,好彩自己color print左出黎!


除左第一朝品果黎接我地之外,之後3程都要我地自己打車,我真係唔係好明...兩日影完之後就車返品果基地,但換衫後就送我地出街口打車走,特別係初初去到都唔係好知客棧係邊,要我地人生路不熟自己打車唔係咁好,點解唔送我地呢??


我地既攝影師係王剛,助手係海龍,化妝師係劉嬌。王剛係一個好藝術家既攝影師,拍攝以外話不多,要求很高,成日要我地爬石,澗水,但睇得出佢都好專業既。劉嬌化個妝OK,也健談,不過我見其他化妝師都跟出跟入,但劉嬌就只會留係車上,無人幫我地拎衫,無人幫我地影花絮 (因為網上見到人地都係化妝師幫手影花絮)... 海龍就最好,好攪笑,第1日我地無時間影花絮,又唔方便/唔記得拎個相機,所以自己相機影得好少相,第2日我見同我同日影既新娘子影左咁多花絮(佢地係安東),就叫海龍幫我地影,點知佢影左幾張就俾王剛鬧,咁我地都唔好意思再叫海龍影,化妝師又唔跟我地,所以day 1影得好少花絮ja。day 2我地就係咁影,好在親愛的男友幫我影左唔少單人照,遲D再share。我條條裙都大拖尾,又長又重,D路又難行,從來無人幫手我拎,王剛要求又高,所以真係幾辛苦!


我地有幸上到雪山,但山上勁大霧,又大風重落雪!!真係凍到死,再多暖貼都無用,影左20分鐘已頂唔順,D雪係咁打落塊臉。最慘係影出黎D相都白朦朦,我一直期望既藍天白雲雪山景都無!!慘慘慘~


個個影完都話好開心,但我就唔係咁大感受,我呢team人唔似其他兩team咁玩得。不過最緊要影得靚,好期待final既相!!


旅人驛站


影完後我地重有2日半於麗江,因為想試下其他客棧,所以一早諗住轉客棧(呢個係成個TRIP最明智既決定!)路過被旅人驛站既庭園吸引,老闆同老闆娘真係好好人,也因為佢地令我地麗江之旅更開心難忘!


分享住咁多,遲D會一日一日咁寫。

10 comments:

  1. 你呢幾日經歷好似唔係咁好喎
    [版主回覆03/27/2010 22:36:00]可能係我唔好彩啦,我見其他品果朋友都開心既....

    ReplyDelete
  2. 我影0個時都係好大舊雲呀.....
    好羨慕人地藍天白雲 + 雪山呢
    [版主回覆03/27/2010 22:33:00]係呀~我都好擔心D相,唔知執完係咪都係朦查查....

    ReplyDelete
  3. welcome back ar....
    王剛 team service 唔係咁好wor, 我join品果時佢地話化妝師係會成程跟住你幫手拎野...... 唔好唔開心住先啦, 王剛要求咁高, 相影出黎一定唔錯, 最緊要d相靚, 花絮係其次呀...
     
    [版主回覆03/27/2010 22:32:00]多謝你呀,其實佢地又唔係唔NICE,不過相比其他TEAM爭少少囉,希望D相靚啦~

    ReplyDelete
  4. o...你番嚟喇! 你影個日四川地震wor, 應該無影響到你地le.
     
    我都係王剛同嬌嬌呢個組合ar,佢地都幾健談. 你有無影完叫王剛play back比你睇? 响佢部機細細張睇, 見影得唔錯le. 嬌嬌呢,比低相機佢keep時,都有幫我地影花絮. 飛龍呢, 我諗應該係我第一日影嗰個助手,上個禮拜新嚟ge.
    芸茜客棧我响麗江聽聞幾串,唔係幾好,我諗咁樣所以問品果時recommend我地book半步多.
    [版主回覆03/28/2010 15:16:00]我地無FEEL到地震呀...
    王剛有俾相我地睇呀,有D都影得唔錯,佢個人係靜D,所以我覺得佢好似藝術家... 嬌嬌只係最後一個景點(白水河)先有落車,可能因為就快影完,我放低相機俾佢都有幫我地影,其實嬌嬌都健談+好人,只係佢唔係成日跟住我地... 原來飛龍新黎架??唔怪之佢成日俾王剛鬧啦....佢又要幫我地拎衫,又要打光,又要攪笑,所以當佢幫我地影花絮時王剛就唔高興囉....
    我見芸茜客棧D房好似靚D,而我BOOK芸茜客棧時品果都無同我講過D咩....
    一句講晒,實在太多唔好彩發生係我地身上....不過其實係辛苦D,都係難忘既經歷,係無其他PAIR咁開心啫,都唔係唔開心既....只要D相靚,咩都無所謂啦~~

    ReplyDelete
  5. 雖然有d唔好彩..不過可能d相影得好呢~ 景係次要, 最緊要影得人靚先得架嘛!! 芸茜客棧咁都有架!!我最唔鐘意d人用呃黎收多d錢!!!!

    ReplyDelete
  6. Haha....通常都話隔離飯香ga ma. 影到d靚相就得啦~
    你去咗錦里就好啦...我返成都嗰程班機delay好夜先到, 到第二日又因糖酒會搵唔到taxi, 驚miss咗返hk班機, 無去到.
    嗰度係咪好似麗江古城咁ga?
    [版主回覆03/29/2010 00:57:00]我已經向品果投訴客棧啦~
    而我地真係爭左好耐先上到的士!!!我地邊夠D同胞黎!!
    都有D似古城,但佢食既野同賣既野唔同,而且細D熱鬧D
    我UPLOAD左DD相啦(私友化左),我地同一個攝影師可能D相差唔多

    ReplyDelete
  7. 喂....您係咪影 22/3 &23/3 o既客人呀....我係影21/3&22/3 o既.....所以我哋應該見過o架....您o係品果麗江基地化妝係咪坐近門口o個個呀?您第一日影上午好似著咗件紅色晚裝.....我就係坐喺您隔離嗰個呀.....估唔到又撞返您tim....nice to meet u.....
    [版主回覆04/04/2010 12:27:00]係呀係呀,我叫IRIS呀,你好呀..... 你梳左個好靚既kelly頭ga ma .... 佢地話你o個日上唔到雪山,話你好唔開心呀.... 不過我想話我地上到,但天氣好惡劣呀,其實天氣唔好唔上好過上!!! 我add左你啦... 希望你d相都靚靚啦~

    ReplyDelete
  8. hahaa....估唔到咁都俾我search到您喎....真係有緣。係呀...我嗰日咪set咗個 kelly頭嗰個囉.......係呀.....最終嗰日我哋真係上唔到雪山呀.....不過我吔嗰 team(李剛)佢哋真係好好呀.....後尾最終俾我哋喺26號再補返影雪山,佢哋真係好好......佢哋要同公司推兩日o既job,接一日o既job,先可以再接返我哋ja....真係好開心,不過上到去勁凍...同埋我勁有高山反應呀......好辛苦....。同埋您哋就好啦...咁多花絮...我哋無影到呀....因為實在太忙啦......好羨慕您哋tim.....仲有呀...您哋幾時有相攞呀...睇吓可唔可以join埋一齊上去啦.....,咁我都好希望您哋d相影得靚啦...同埋令到您哋滿意啦...。
    [版主回覆04/04/2010 23:28:00]係呀,好開心"見"番你... HAHA... 原來你最後都上到雪山,太好了,李剛真係好好呀... 佢係3 TEAM中最高資歷既攝影師....
    我第一日都影得好少花絮,第二日先係咁影... HAHA... 雖然拍攝過程有D辛苦(我上雪山都有少少頭暈呀),不過都係好難忘既回憶! 我想用BLOG黎留住所有結婚既回憶
    BTW,我重未有相睇,要催下品果先(D BLOGGER話品果要催架)

    ReplyDelete
  9. 從王剛的相機看 play back, 我諗 d 相都 ok 嘅 , 而且我唔敢期望太大 , 總之唔恐怖唔嚇死人就 ok, 收貨 . 最令我難忘都應該係嗰位鼎鼎大名嘅化妝師 , 一張花 絮照片都冇幫我哋影過 , 不見天日咁留喺車入面瞓覺 ( 喺玉柱擎天外 ), 稀有地走出嚟幫我哋整裙 , 以及叫極都唔肯幫我攞返留喺車內嘅手套 . 我絕對唔覺得佢有改善 . 王剛雖然要求高 , 少說話 , 但我發現佢喺我比佢嘅百張照片上做足功課 , 分晒類別 : 甜蜜 , 大氣 , 華麗 , 幸福 .., 而且每當上車去另一景點時 , 都同我哋談論講解先前拍嘅照片風格和方向 .

    ReplyDelete
  10. 謝謝你呵, 那我便選雙人房, 有陽台的呵.
    謝謝呵.

    ReplyDelete