Monday 15 March 2010

麗江婚照之旅準備(3) - 其他事項

重有幾日就出發啦,好緊張呀.....


最後要注意既野:




  • 在高原地區一定要注意高原反應,忌嚴重感冒、嚴重高血壓、年邁老人上山。出發前需準備常用藥物,包括拉稀、感冒、暈車藥,心髒病患者可以準備一些相關藥物,紅景天一定要在出發前一週服用,否則無效。



  • 在高原上忌吃太飽、喝酒、洗熱水澡,吃太飽容易暈車和嘔吐,後面兩項會擴張血管,增加心髒對于氧氣的需求。



  • 多帶現金,那裡很少用卡。



  • 零食少帶,但是杯麵,乾糧,巧克力必須多帶。



  • 雨具是必不可少的,山裡的天氣像娃娃的臉說變就變。



  • 即便是在夏季也要帶上羽絨服,早晚特別涼。當然T-shirt也要帶上,中午酷熱難耐。



  • 太陽鏡,防曬霜別忘了,而且要高SPF,因為屬高原地帶,日照長和紫外線超利害。



  • 講究的朋友們需自己帶上洗漱用品、毛巾和紙巾,有些地方的生活條件比較差。

今日特登去華潤堂買了紅景天,雖然有D人話無用(應該係因人而異吧),但有備無患,我地會到麗江前兩日食定,兩盒HK$160,每盒20粒...


其實去過北京同仁堂同普通藥房睇過,賣既都係60粒裝,同仁堂$330,普通藥房$130-$200(不過無信譽有D驚),所以最後都係去左華潤堂....



我地重買左好多麗江TRIP用既野,食物,清潔用品,藥物,電話卡,暖貼.....用左好多錢呀!!!


今日重上左品果香港店,我地重扮新客,因為之前婚展SERVE我地既都係講普通話,所以想所有野都聽一次廣東話,怕當中會有咩誤會,品果同事真係唔好意思呀!!!!而且我地重有機會睇到近期影既相(兩個星期前既都有),睇完好開心,因為都影得好靚,重見到有對COUPLE於電腦前選相.....真係好期待我地既旅程!! (後來想起我地其實遲D影完都要上去,唔知佢地會唔會認得我地呢???)

2 comments:

  1. 我無食到紅景天又無用到d氧氣呀...
    等你d靚相呀!
    [版主回覆03/26/2010 21:48:00]我返黎啦.... 我有食紅景天又有用到d氧氣呀... HAHA

    ReplyDelete
  2. 成都個邊呢個星期有地震呀!!你番黎記得係BLOG到報平安呀!!擔心你們呢~
    [版主回覆03/26/2010 21:53:00]我返黎啦....無FEEL到地震呀...會慢慢寫BLOG,寫下所有難忘事

    ReplyDelete