Tuesday 30 June 2009

2009Malaysia - 沙巴難忘之旅 day 4

6月18日


一早起身,感覺好d,不過都係成身無力,好在kenneth已無咩野,我地去食buffet breakfast,最攪笑係serve我地個waiter就係last night送花到我地房嗰個,佢認得kenneth (我嗰時喺toilet),重恭喜我地


不過breakfast我只食了粥同菠蘿,實在無胃口,食唔到...


在房中留影...



之後kenneth同我到泳池邊行下,因為我唔舒服,無落水...



個泳池好靚,現在好後悔無落水...



之後我地去beach行,個beach真係好靚,d沙好soft,d水好清,kenneth去左游水...



我就瞓係度等佢...



背後呢間就係massage hut啦,本來就係諗住瞓係度對住個beach做massage!



要check out 啦,好唔捨得呢度,我會再黎架!




之後我地就出發去Shangri-La Tanjung Aru Resort啦 (STAR)!


STAR lobby



房間,好大




露台景



我拎埋束花,只可望多一日,因為唔可以拎佢返香港,好唔捨得呀!



下午我地搭taxi (一程RM15)出town食laksa, 其實都ok,不過天氣熱,我兩又無咩胃口...



你睇我個樣幾病... 好在有我至愛的lemon tea



回到hotel,我又唔舒服,不過今日無嘔了,我只好在房瞓,而kenneth就去游水同晒太陽...


瞓左兩個鐘,kenneth返房再同我周圍行下,順便睇日落...



日落啦,好靚呀!






本來晚飯plan左出去食肉骨茶,但係我真係無胃口加無力,kenneth就決定於hotel一中餐廳食,我叫左個义燒雲吞noodle, kenneth叫左個炒飯,加一碟菜,但係個noodle我只食了一口,真係無胃口,重有d反胃,我只可食菜,好慘好慘... kenneth 就成個炒飯食晒... 呢餐大概RM70...



晚飯後我地便回房休息同睇電視...


Go to Day 5


Back to Day 3

No comments:

Post a Comment