Monday 22 June 2009

2009Malaysia - 沙巴難忘之旅 day 1

這次旅程確實十分難忘,我決定開始寫我人生的第一個blog!


3個月前開始plan的沙巴之旅終於來到,本來4月去的旅程因為kenneth同我的私事而延誤到6月先出發...


2009年6月15日


3:35pm,我們坐malaysia airline,架機好細,要坐車出停機平上機,在香港都係第一次!kenneth話個engine model好舊,而且機上係無電視!



3 小時後到達亞庇機場,入境手續很慢,但都無損我們心情,完美假期的工作人員已在等我們,同車有3對情侶


酒店在市中心,在附近換錢後便check in,頭兩晚我地住一間3星hotel,因為我地都係早出晚歸,對hotel無咩要求


imperial boutec hotel (間房係細,不過甘平算係甘啦!)



房望出去個景,都ok呀 (第2日影的)



已到晚餐時間,我們已plan了到"雙天"食海鮮,找了一會再問一問路人,終於找到了 (esso油站旁小路直入右手邊),我們order了必食的奶油老虎蝦,七星斑, 獅蚶,重有薯仔菜,kenneth飲beer而我就飲吉仔冰...


老虎蝦同七星斑真係好好味!


"雙天"


tiger beer + 吉仔冰


奶油老虎蝦, 獅蚶, 薯仔菜



七星斑



呢個晚餐好滿足,成為RM201,我地都覺得ok啦,不過之後我地就慘啦...


Go to Day 2

1 comment:

  1. 雖然話係 3 星,但睇落好似 ok 喎 ~ (我總係對白色床舖加分 ... 哈哈) 「薯仔菜」同「吉仔 (桔仔??) 冰」好味嗎﹖

    ReplyDelete