Tuesday 23 June 2009

2009Malaysia - 沙巴難忘之旅 day 2

6月16日


天氣很好,一早起身喉嚨有d痛也不理了


導遊已在lobby等我們,出發去玩激流啦! 這次玩的是grade 1激流,要1.5hr車程,由於我唔識swim,都係玩easy d level啦


果然是-激-流-,一d都唔激,似划船多d,不過當玩下水都幾開心嘅... 我大腿忘記搽防晒,結果燶左,好好笑


Photos (4張相=RM50)




這個tour重包了一餐lunch,玩完後好攰,所以覺得都ok好食!


回到hotel已4時了,我們沖洗後決定到waterfront睇日落,從hotel去只要15mins路程便到了,我們選了toscaui's餐廳,order了drinks, chips, salad同chicken wings,慢慢等日落,好relax




你睇kenneth幾hea...



kenneth叫左ice mocca,我叫左tropical fruit,不過好怪,酸酸甘,之後唯有叫返正常的ice lemon tea!(我的最愛)



終於見到日落啦,真係好靚好靚...



夕陽下的lemon tea!



之後我們回酒店break,我的喉嚨愈來愈痛,不過都唔理啦...食左panadol,大約8時,跟著旅遊書介紹,我們到philippino market買燒雞翼,其實係一個night market,又好似街市,就係呢d燒雞翼同雞串令我地失去一個寶貴假期... 早知喉嚨痛就唔食燒雞翼啦...




晚上我開始有些不妥,喉嚨痛+頭痛,好遲先瞓得著,食藥後瞓了,不過kenneth就好擔心我...


Go to Day 3


Back to Day 1

No comments:

Post a Comment