Wednesday 23 May 2018

Momo 19個月成長紀錄

本來打算係一歲半的時候黎個round up,點知都係冇時間,因上個月同兩個仔去咗日本石垣,玩好開心但都攰爆!

講下 momo先,呢兩個月繼續健健康康,冇病冇痛,但係濕疹就情況仲係一時時


一歲半嘅時候返健康院,重10.25kg
一直都係喺大概50個percent 成長線,出世到而家都唔算肥,不過都叫做健康。因為係爸爸同佢去健康院,佢冇度到高呀


食個方面,而家嘅momo真係好麻煩,樣樣嘢都要自己用手食,用餐具食唔到嘅,就用手攞,餐餐都食到污糟邋遢,天一半地一半,最慘係真正食到落肚嘅好少!但係我相信呢個係必經階段, 希望佢慢慢摸索多啲,就食得多啲。飲奶嗰方面,依然係瞓咗先肯飲,同埋唔知點解,佢硬係朝早七點左右就要飲啲奶先再瞓,真係搞到媽媽冇得瞓。另外水果零食飲品湯,佢都非常之鍾意。出街想佢坐耐啲就要帶多啲零食畀佢


瞓個方面基本上都由兩個nap 轉咗做一個啦。 而家就算係朝早好早起身,佢都只肯瞓一個nap。 而且呢,夜晚如果哥哥唔訓,佢都死都唔瞓,兩個仔都係咁,真係搞著我吖!夜晚瞓覺嘅時候都依然會瞓下醒下,最慘係佢喊就一定要搵媽媽抱,究竟我幾時先有覺好瞓呢?

牙齒
一向都勁慢,呢兩個月都只係出多兩隻牙,總共都係得六隻牙咋!但係長期處於出牙嘅狀態,即係流口水,咩都咬咁,真係想佢快啲過咗呢個時候呀

語言發展
我覺得好好呀,好肯講野, 好多時都會模仿我哋講嘢,真係好得意!已經識講兩個字,奶咀、鎖匙、我要、巧虎、黑色、白色、小巴、oh no, aiya etc... 不過有啲音未識講,二姑媽就叫二媽,叔叔就叫人嗯嗯 :D

問佢知唔知 ,佢一定話知 !問佢好唔好 ,佢識得點頭或者擰頭 。問佢要唔要,一定話要 。問佢食唔食,會話食 。聽得明好多嘢,有問有答咁,好鬼得意!

肌肉發育
已經行得好穩,行得好快!仲成日爬梳化!
去公園會自己爬上爬落,好大膽!
雖然14個月大先識行, 慢過哥哥,但就穩陣好多,好少跌倒!

情感發展
脾氣麻麻地,成日同哥哥爭野,見到哥哥玩咩都走去爭,去學,曳野學得特別快!好痴媽媽,有時真係去廁所都跟住!如果曳畀我鬧,佢就會偏咀跟住喊(但媽媽我覺得好得意,哈!)
最唔鍾意佢一扭計就r頭r頸,r到損晒!

好古惑,知道媽媽唔畀會唔做,但對住爸爸就會照做。叫佢錫錫,佢就特登錫第二個再偷笑。好貪玩,好易笑!已經認得大部份顏色、形狀、動物,鍾意寫字(學哥哥),專注力都ok。雖然個樣無哥哥細個時咁可愛,但行為上就非常得意呢!細佬大膽為食,哥哥就保守咩都唔食!



好容易笑嘅bb



超鍾意巧虎

我型唔型呢?


我愛哥哥

有幾朝晨6點幾起身,到我夠鐘返工佢就瞓返

水果零食係至愛

去公園走下跑下就開心

好鍾意玩沙

呢個表情就係“無”

唔夠高都玩到

見哥哥戴眼鏡佢又要戴

去草地玩


1.5歲大啦

食橙唔畀餵要自己食

超大膽,自己sir滑梯!

1 comment: