Tuesday 6 February 2018

2017沖繩之旅day 3 - 元氣村,美麗海水族館,游水,名護壽司

其中一個揀呢間酒店嘅原因,係因為呢日一早我地book左元氣村同海豚玩,車程大概35分鐘!早兩個月就要full pay book定,價錢都唔平,大概5百幾蚊一人,大小同價。
元氣村喺水族館附近位置。

因為大小同價,我同momo就唔join了
唯有遙遠望下
之後就去室內坐,無冷氣,都少少熱
但準備左零食同果蓉畀momo, 所以佢都好開心


據爸爸報導,因為要半個人落水,阿包驚到wewa鬼叫,哈哈~
但玩完時,我問佢好唔好玩,你就話好好玩,仲話叫細佬大啲一齊再黎玩呢!










睇相都覺得好好玩呀!

之後我地就去只有5分鐘車程嘅水族館

呢日天氣好好呀!
我地去到就先去食lunch, 嗰度有間和食自助餐,雖然食物普通,但就好啱老人家同小朋友食。


因為我地都唔係第一次去水族館,所以我地今次唔入館啦,只係睇海豚表演同周圍行下,唔入館係唔使買飛架!日本人真好!


阿包睇到拍晒手,細佬可能見到哥哥咁hyper,佢都好hyper, haha


最後都要影下到此一遊


好快我地又返返酒店
一出露台見到呢個景
兩個小朋友即刻換泳衣落去玩!



水上遊戲區係要另外畀錢,住客平少少
阿包開頭話玩,去到又縮沙唔玩
所以就喺沙灘玩下水算

Momo第一次去沙灘游水,佢好鍾意玩水,但唔鍾意有水泡
但阿包又wewa鬼叫



天氣好好,啲水好清!




海水係咸嘅,兩個小朋友一畀水淺到雙眼就鬼殺咁嘈,所以好快我地就去左泳池玩
不過個泳池好細








玩完水沖完涼,兩個小朋友極速瞓左
叉完電就去食晚飯啦

我地去左名護市嘅hamazushi
出名抵食!


真好抵食!100yen, 120yen一碟!除了魚生都有好多熟食,仲有甜品蛋糕等等!阿包都食到飽飽。
不過卡位就唔太適合細bb,佢有booster但較適合大少少嘅小朋友,所以要抱住bb食有點狼狽,bb又多手搞枱上嘅野。網上睇過有個kids play area,但呢日去就唔見。
我地早去walk in,見到晏少少已經好多人排隊


壽司店隔離就係aeon supermarket, 媽媽我補給bb食物,又掃左一堆baby food(因為好平),我地又買左啲水果雪糕同宵夜!最重要係買左煙花返酒店沙灘玩。

阿包係超鍾意玩煙花架!
細佬仔又未識驚




好完滿嘅一日,雖然媽媽我攰到傻左:P
仲有好多衫,奶樽,餐具未洗。。。。




No comments:

Post a Comment