Friday 2 February 2018

2017聖誕節

聖誕節過得好充實, 時間關係黎個大雜燴!

呢個聖誕節,阿包有好多最值得紀錄嘅事,首先就係戒奶嘴!冇錯呀,四歲嘅包包瞓覺嘅時候 仍然需要食奶咀!但有睇過我blog嘅話會知道其實我懷有momo時嘗試過同佢戒,但老公心軟,失敗了。到momo出世,更加無時間同心機去戒,呢個假期終於的起心干,仲大成功添!包包只係扭左一晚!畢竟已經大個,其實只係心癮。

第二樣就佢佢第一次喺婆婆度留宿!阿包一向痴家,除非有媽媽陪,一向佢都唔肯喺外面瞓架!呢個係好開始,媽媽我開始甩難,hehe...

學校 Christmas party
學校一向簡樸,往年party食物係學校準備,其實就係食返佢地平時食嘅野,真係無乜特別而且味道真係非常清淡(@_@)
今次肯畀家長自己整少少野食,媽媽我都整左啲donut仔!



少不了表演環節,阿包好明顯係無乜天份嘅,佢啲movement細到呢,哈哈


其實好多相,但有其他小朋友就唔post了



假期其中一日,去左448農莊玩。
大大個草地,momo走來走去非常開心!














哥哥有車玩就開心!不過排左好耐隊呀~


呢個長滑梯好好玩!


448嘅其中一個 signature,紅色巴士
車迷包梗係要扮下揸車


有一日我娘家屋企人來玩同bbq,又去左隔離鄉村俱樂部玩


Momo痴得哥哥多,一樣咁愛車


兄弟裝,你地好得意呀
(媽媽又發作)



去朋友仔屋企開party,包檸檬茶係吉架,但momo從此愛上呢個黃色小盒子!!!

又係兄弟裝呀~





朋友都係住村屋,真係超多野玩!





又有一日去左yoho mall玩雪,20分鐘真係唔夠玩呀!



多謝姨姨送飛,可以同表姐仔一齊玩



阿包好鍾意,搞到我好想同佢去可以滑雪嘅地方!





假期後媽媽返工,爸爸請左假,帶阿包來接媽媽放工再睇燈飾,仲去左食壽司!



爸爸放假,帶阿包去嘉年華!仲約埋同學仔。24孝爸爸畀個仔玩左10個game,有啲仲要大人陪玩,真係好燒錢!爸爸話一年一次唔緊要喎!








仲坐埋摩天輪!媽媽我都未坐過>o<




3 comments:

  1. 你哋㗎聖誕節好充實呀,包包笑得好開心! Mo mo 大咗個樣又唔同咗!

    ReplyDelete
  2. 真係好充實嘅聖誕節,最重要係小朋友玩得開心,大人幾辛苦都值

    ReplyDelete
  3. 嘩, 超充實CHRISTMAS!!!
    包包叻仔, 一晚就攪掂奶咀~!!!
    其實我有時覺得, 佢地大個左先戒, 都唔會好辛苦~ 反而太細時戒, 大人小朋友都辛苦~ (<==不過爸爸話呢個係媽媽縱仔EXCUSE, 哈哈)

    ReplyDelete