Saturday 20 January 2018

2017沖繩之旅day 2 - 糸滿魚市場,西松屋,Ashibinaa outlet,燒肉

呢日天氣好好呀!我地食完早餐就出發去魚市場(無錯,又食!)因為以往經驗,早上去魚市場啲海鮮係新鮮好多嘅!


我地選擇去系滿遊食來,都係之前來過覺得呢度乾淨,多選擇,而且有枱櫈開餐!
旁邊仲有好多手信同水果賣



啲魚生海鮮真係又平又靚!


啲生蠔勁大隻又新鮮,我自己都食左四隻,我老公就唔知食左幾多隻XD
生蝦都好正,海膽就一般



由於細佬同阿包都唔啱食(阿包好啲玩汽水機玩左好耐),好快我地就離開,去左西松屋系滿店,只係5分鐘車程

去到momo極速瞓左
媽媽我可以盡情shopping, wahaha
撞啱做緊sale, 30蚊有件衫仔,真係平得好過份!最後買左2x件衫,10 pack襪,momo嘅日本製夾衣紗巾,仲有大量小朋友零食同少少玩具,當手信都好呀!

阿包都有shopping, 揀左把雨傘


之後我地就去outlet度食lunch,10分鐘車程
食店集中在二樓
剛剛新買嘅玩具即刻畀momo玩




食完仲可以去隔離藥妝店掃貨!一家人掃左勁多野,裡面仲有baby food賣。


雖然好多shop,但我地都對呢啲大品牌無乜興趣。於是就出發去我地呢兩晚會住嘅海景酒店啦~

KISE BEACH PALACE HOTEL

呢間酒店係名護同恩納中間
剛剛2017年先翻新完。由於我係半年前已book, 個rate好平,真係好抵住,覺得自己好精明,哈哈!(我見宜家多人住,個rate已經貴左好多啦!)

一入去見到呢個view,大人細路都好興奮!



上房啦,又新又大!



露台view好正呀!


Momo可以落地爬,超開心!



爸爸同阿包落下面行下玩下沙,我就餵momo食粥仔,之後兩個仔沖完涼就出發去dinner啦!
我上網搵左間好地道嘅燒肉,只係5分鐘車程

https://www.facebook.com/Obaanoie/

係坐tatami嘅炭爐燒烤!



細佬無份食,tatami嘅好處係佢可以坐喺地下爬下玩下





8月份,屋仔內又無乜冷氣,每人會畀一條凍嘅頸巾,載住燒真係舒服好多!



食物方便就一般般,唔差但又唔係特別好食咁,但都係一個好特別嘅體驗!

之後就返酒店瞓啦,momo喺酒店係特別開心!


好鍾意呢間酒店張網床,夠大夠深又舒服!





3 comments: