Monday 8 January 2018

2017沖繩之旅day 1 - 飛機delay, 新都心

呢個旅程相當感恩,8月份咁多個風,我地好彩係兩個風中間時間,呢幾日仲相當好天呢!今次已經係艾利絲第三次去沖繩,去三次都係藍天白雲,實在太愛這個地方!

這次除了包包還帶著只有11個月大嘅細佬仔momo,幸好還有爺爺嫲嫲姑媽同行,而且全程自駕,總算比想像中無咁辛苦!

好多人話bb咁細去旅行好辛苦,但我想講嘅係辛苦嘅其實只有大人,貪玩嘅momo開心到不得了!每天和爸媽哥哥周圍去玩,點會唔開心呢!包包大左更enjoy去旅行!佢話等細佬三歲要再來過呢!看來很快我們一家又會再踏足這地方!

第一天基本上無行程,因為之前嘅風令香港機場非常繁忙,飛機delay了一小時,等take off 又等了30分鐘!

出發囉~


包包自己也有喼,係佢3歲嘅生日禮物
第一次用,超開心呢


同爺爺影張相先

 
因為飛機delay,喺旁邊玩一陣
睇下細佬幾開心


 
本來我較啱時間起飛嘅時候就係momo嘅小睡時間,點知飛機delay,未上機momo就頂唔順瞓咗,但上機一陣間就畀啲人嘈醒咗!飛機等起飛等咗好耐呀,好在媽媽我預備咗大量嘅零食畀兩個小朋友,momo成個過程就喪食,食咗好多餅仔,幾驚畀佢食曬!包包好乖,食完嘢睇陣電視就自己瞓著咗。而momo都喺落機前一個鐘瞓左,又飲左支奶,兩個小朋友起飛降落都無不適,抵讚!

 終於都落機,我哋就喺機場度等租車公司嚟接我哋,點知好唔好彩,我地等咗間公司好耐呀!差唔多等咗成個鐘,期間間公司只係line我話黎緊,好彩momo喺機上面飲奶又瞓左一陣,所以無扭計,結果到我哋攞到車嘅時候已經天黑了,本來book咗大熱嘅餐廳都去唔到,過左booking時間了,最近我地係去新都心Naha main place隨便找一間餐廳食咋!

等待期間同爸爸玩



有好多人問咁bb食乜呢,momo最主要就喺白飯加baby food,仲有即食粥,我仲有帶煲去煮野食(不過由於momo太愛日本babyfood,最後只煮了一餐!)仲有一啲嘅零食啦好似bb餅同當地買嘅麵包。momo一日食兩餐固體,而日本大部分餐廳都有白飯,所以都好易解決!
可能係第二個小朋友,食方面我就放鬆好多,連雪糕都有畀momo試,去旅行開心最緊要,一次半次唔緊要啦!

食完飯我地去咗supermarket,主要就買食物畀細佬仔,同埋買啲野飲零食喺車上食,當然仲有就係買宵夜食啦!

Momo已經有點攰,要食奶咀!


之後我哋就返酒店,呢間酒店喺新都心,對面就係dfs,因為本來諗住第二日先去dfs租車。位置都好方便,單軌旁邊,可步行去naha main place,最重要係價錢唔貴!

Daiwa Roynet Hotel Naha Omoromachi

我地book triple room, 有一大床,一小床再加baby bed。包包一入去話小床係佢嘅,勁開心,哈哈!


細佬喺酒店係超級開心,因為佢終於可以喺地下自己隨便爬,唔使再畀人抱住,喺bb床都玩得好開心!


另外一提嘅係日本酒店通常無bb浴盆,我就淘左個吹氣浴盆帶埋去,我覺得好有用!

呢晚小朋友好早就瞓,但媽媽我就要煲定水,洗奶樽,執下野咁!(自己帶水帶煲,都好多野執!)







5 comments:

  1. 你咁有經驗, 下次去沖繩直接問你擺料跟住玩就實掂檔~ ^^ 我哋未去過沖繩,我知好啱小朋友~ 等妹妹大d帶埋妹妹去試吓先!

    ReplyDelete
  2. 帶BB去日本真係超方便,我上次一個炆燒杯就煮足十二日畀妹妹

    ReplyDelete
  3. 我都係住呢間酒店呀, 真係好方便!

    ReplyDelete