Wednesday 13 December 2017

「親‧早‧啟動 ─ 早產嬰幼兒親子支援計劃」

阿包係細個嘅時候,好遲先識講嘢。起初以為佢只係比同年紀嘅小朋友慢啲,但到咗佢兩歲幾嘅時候,發現佢講嘢唔清晰、咬字又唔正,直到佢三歲嘅時候我就決定要正視呢個問題,帶佢去見語言治療師。當時喺網上面搵相關嘅資料,用咗好多時間,但係資料都唔多。喺呢度特別要多謝小檬媽媽,俾咗啲意見我,仲介紹埋治療師俾我!真係好感動!因為及早發現就可以盡早改善問題,如果等健康院轉介就真係太遲喇!

雖然宜家嘅阿包講野都係無同齡小朋友咁好,但慶幸嘅係阿包只係咬字唔正,表達能力無問題,多加練習就可以了。


所以我深深明白,媽媽如果育兒方面有乜嘢問題,即使網上面好多資訊,但真係眼花繚亂!又唔知道應該搵乜嘢人幫手!


之前momo細佬仔嘅媽媽谷裏面有幾個bb都係早產bb我知道早產媽媽喺尋找育兒資訊時遇到唔少困擾。本地有關早產兒的資訊不足,大多數來自海外網站,好似台灣等等。聽佢地講好多時都好難全面掌握照顧早產兒嘅小貼士,更加難搵到合適的渠道俾早產bb接受訓練!

講起早產bb,每年嘅1117日定為「世界早產日」,目的係喚起公眾關注早產問題!

原來宜家有個由協康會主辦、美贊臣社區關懷計劃支持嘅「親‧早‧啟動─早產嬰幼兒親子支援計劃」,建立全港首個最全面支援早產兒服務平台,提供資訊最齊全早產兒資訊網給予早產兒的父母。



呢個平台有協康會物理治療師團隊製作嘅家居訓練短片,讓父母可為不同階段嘅早產bb做簡易嘅家居訓練,等早產bb把握黃金時機,盡早接受合適訓練。呢個平台為早產兒父母提供全方位支援,唔洗再依賴海外網站嘅資訊,輕鬆解決以往所遇到嘅困擾!

媽媽要湊bb周身唔得閒,一個全面嘅育兒平台對媽媽真係好重要,方便又快捷!

真心希望將呢個網站推介左俾有需要嘅媽媽朋友!

想了解更多及登記,可瀏覽http://www.heephong.org/webprod/cht/sponsor/about


#親早啟動 #早產兒 #愛相伴 #協康會 #美贊臣社區關懷計劃

No comments:

Post a Comment