Friday 22 December 2017

Momo 13&14個月成長紀錄

又來雙月記,忙碌嘅在職媽媽加上兩子之母,時間真係完全唔夠用,現在只能趁返工放工時嘅乘車時間來打blog,以至好幾天才能打完一篇,但我還是希望盡量打!

Momo13個月病一次,14個月又病一次,雖然只係一般傷風感冒,但佢就瘦左好多,食唔好又瞓唔好。最近好返好多,希望可以谷返肥佢啦~


沒有磅重,只係肉眼已見到瘦左好多>_<


已經兩奶三固了,但病左時,有時瞓左就三奶兩固。Momo一向都厭奶嘅,只有瞓左嘅時候先肯食奶,雖然係咁,但每次都飲到7-8安奶。食粥仔方面差左, 好似食厭咗bb粥。最近有一段時間食得好差,所以我而家會先醃咗啲肉先至煲粥,佢就食得好啲。我哋食飯嘅時候,momo又會扭計要食我哋嗰啲!bb零食同水果就非常之鍾意,見到佢為食嘅樣真係好得意!呢啲係哥哥以前未見過嘅!


瞓覺一向一晚醒幾次,已經一歲幾,都仲係咁,所以成日搞到我無覺好瞓。日頭正常嘅係兩個nap,但有時死撑唔瞓2nd nap,就會夜晚8點幾就瞓。

牙齒
13個月大終於出左兩隻牙啦~
得兩隻咋,哈哈

語言能力
早過哥哥講野,呢點令媽媽我非常開心!識講媽媽,爸爸,爺爺,嫲嫲,dog dog, 筆筆,洗白白會講白白,工人姐姐佢叫姐,最勁嘅係識講奶咀!好明顯佢成日食奶咀-_- ,但就仲未肯叫哥哥

情感發展
超惡嘅小朋友,成日同哥哥爭玩具。爭唔贏會打哥哥(;一_一)。你鬧佢佢會吖吖吖咁話返你!最鍾意掉野,會講“掉”,同埋收埋啲野喺sofa底(¬_¬)

但另一方面又係個嗲嗲豬,鍾意人抱,痴住大人。媽媽喺度時直情係塊貼身膠布,咩人都唔要!

愛玩愛笑,咩都玩一餐,會擒高擒低,成日指住大門要落樓下玩!真係活躍過哥哥好多!

兄弟感情
兩兄弟一齊玩通常都爭吵::>_<:: 大個啲都唔知點算!
細佬係特別鍾意搞哥哥玩緊嘅野!成日搞到哥哥崩潰-_-# 其實細佬已經好多野玩,可能佢想同哥哥玩呀!

剛一歲唧時候,剪左個靚髮

成日掉野去梳化底,再擺支棒去掃,係學哥哥嘅!

終於見到兩隻牙仔!

兩兄弟最和氣嘅時候就係揸車時!

啲頭髮長得幾快!

扭計樣




食零食最叻



Christmas  is coming! 


有得出街就開心!

超鍾意飲水嘅bb,但唔飲其他野呢


貪玩又愛笑


雖然細佬無哥哥細個生得咁可愛,但就好似好識好多野咁,又好搞笑!

3 comments:

  1. 人地係話有哥哥0既會容易學講野!

    ReplyDelete
  2. Momo 好多表情好可愛呀!
    識講好多嘢,第二個學嘢係快啲!

    ReplyDelete